Collegetröja att ha över skinnställsjackan

Speedy_83

speedy
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
Cbr 600rr 03´
då är jag "geyh" för att jag kanske tar en collage tröja över mitt skinnställ en kväll när det e lite kyligare, hahaha...löjligt, vem bryr sig om vad andra tycker egentligen, man skyddar ju sigh med ställ och hela faderullan så vad är det för fel?

Bananen

Guest
då är jag "geyh" för att jag kanske tar en collage tröja över mitt skinnställ en kväll när det e lite kyligare, hahaha...löjligt, vem bryr sig om vad andra tycker egentligen, man skyddar ju sigh med ställ och hela faderullan så vad är det för fel?

Jag är inte gey men jag har tröja ändå.
:va

Bananen

Guest
Om ni finns som kör med tröja över stället utanför stadsgränsen, fladdrar inte tyget väldigt mkt?

Man får ha en tröja som sitter åt tillräckligt. men lite fladdrar den ju givetvis.
Jag har aldrig haft några broblem med det och jag åker oftast utanför stadsgränsen.:tummenupp

Gick med
12 Feb 2007
Hoj
Superduke -09
är inte insatt i tråden men måste säga att er stavning till :"ghey" är lite GAY.....
:tuttar
over and out =)

edit: såg nu att någon redan påpekat det..men de tål att sägas igen...:)

Trasan

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Hoj
...
Det känns skönt att det enligt den stora skaran här finns en möjlighet även för riktiga män (som mig) att bli mer mainstream genom något så enkelt som en tröja. Dvs ska man ut och köra lite men vill inte låta sitt manliga yttre lysa igenom allt för starkt och därmed skapa avund tar man på sig en mjuk, varm tröja och smälter in.

Och ja, måste lägga till att ibland anväder jag till o med allvädersställ! :tuttar

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
det kan vara bra med tröja då man vid varma dagar kan dra ner lite av dragkedjan så man får lite vädring!!!:rolleyes:
prova det funkar

Varför kan man inte dra ner dragkedjan på stället fast man inte har en tröja utanpå? Skulle tröjan skydda en om man trillar omkull med nerdragen dragkedja på stället? :va Eller vill man inte ha flugor på sin t-shirt? Bara undrar...

Edit: Jag har aldrig tagit tiden men det tar nog inte mer än 5 minuter o torka av stället på axlarna med en blöt disktrasa. Det är bara där dom tycks fastna på mitt ställ... Så jag köper inte det argumentet att det skulle vara enklare att tvätta en tröja... Om man inte lämnar sin tvätt till morsan förstås :D

(Ja, jag är avis på dem som slipper tvätta sin egna tvätt. Har haft tvättdag idag o det är ju bara så surt...)

Last edited:

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004

Nu..ehh förstår jag inte riktit...Kör du en 125:a och har på dig ett ställ med puckel ?

Nu är det jag som inte förstår. Det är väl en sådan hoj om någon man har nytta av en ryggpuckel!? Aldrig sett motoGP? :rolleyes: :va

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Nu är det jag som inte förstår. Det är väl en sådan hoj om någon man har nytta av en ryggpuckel!? Aldrig sett motoGP? :rolleyes: :va

...det blir liksom lite pretentiöst på något sätt...lite som ett SPARCO race suit i en AIXAM bil... fast vete fan om inte vikten av ett ställ omintetgör de vinster man får i form av aerodynamik på en 125 :D

Mjoo, det var billigare än ett utan puckel :p så det var väl mer värt att köpa ett sånt. Tänkte inte så mycket på det förrens ja kom hem...sen så ger det ju 2 extra hk med :D

Äre förbjudet å ja har gjort nått fel nu :confused: :)

Nej va fan :) ..själv kör jag alltför ofta i jeans och tshirt och tegera handskar när jag dräller omkring i stan så jag ska nog fan inte säga något.

Last edited:

lakepipes

game over mc
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
gsxr 1000 -03
Ghey. :fakta

Lustigt hur fåfänga sporthojare är, jag undrar varifrån det här befängda modet kommer? Är det DTM, RoLLER eller någon annan sporthojsidol som har börjat med detta och så har alla hakat på?

Highjackvarning:

Vilka fördelar finns det att köra med tröja över, mer än att det är mode?

du slipper kleta ner skinnstället med flugor o satyg.:huvet

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...