Var det jag syftade på. Inte första gången detta händer...Det kan ju vara annat än just linan det är fel på
Tycker de snålar med servrarna nära på varje race... Var förbannad i höstas så tänkte köra fulstream i år men de laggade lika mycket fast med sämre kvalla så blev tvungen att köpa det där passet i år igenHar MotoGP sedan ett par år och så dåligt det funka idag var det länge sen
Känns lite som 2007 när Stoner drog om Rossi på varenda raksträcka. Texas, Mugello, Motegi, Sepang, Phillip Island, det finns ju en hel del banor med låååånga rakor. Hoppas det inte forsätter såhär, då blir det jobbigt för Yamaha.
Tur att det svänger ofta och då är iaf Rossi snabb Men det är ju förbannat mycke gratis att köra om på rakan.. Säkert jobbigt mentalt att göra svåra omkörningar och veta att på raken tar han mig.
5mbit lina från Telia, duger det för att få HD via videopass?
Mysko!Var det jag syftade på. Inte första gången detta händer...
Tycker de snålar med servrarna nära på varje race... Var förbannad i höstas så tänkte köra fulstream i år men de laggade lika mycket fast med sämre kvalla så blev tvungen att köpa det där passet i år igen
Tror MM hade högsta toppfart. . . . .
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |