Slappskinnet
Medlem
Förstår inte anledningen till att Pedrosa skulle ha mörkat problemet med armpump som nån skrev.
Förstår inte anledningen till att Pedrosa skulle ha mörkat problemet med armpump som nån skrev.
I en intervju på motogp.com efter någon tidsträning sa en av Duccegubbarna att de fått bättre tider efter att ha skruvat ner effekten så det kan säkert stämma.På btsport sa kommentatorerna att ducatisarna var riktigt snåla och att de inte var oroliga för mindre soppa.
I en intervju på motogp.com efter någon tidsträning sa en av Duccegubbarna att de fått bättre tider efter att ha skruvat ner effekten så det kan säkert stämma.
Och ändå tog de lätt in 10-20 meter och blåste förbi övriga på långrakan, liknar året Stöner vann VM. Ännu värre blir det om de får ordning på allt annat så de kan använda full effekt.
Men jag stör mig också. Kan vi inte reda ut hur det uttalas? Jag vill ha betoningen på andra a:et. Alltså Esparg-AAAAro. Inte EspARR-garo som kommentatorerna säger.
Vad säger ni?
Det är ju just det som är så jävligt, att ha en riktigt bra hoj som ändå blir slagen av rakt-fram-gasare!Tror inte du behöver vara orolig, Yamahan såg ut som den klart bättre hojen. Som jag skrev innan Rossi var lyrisk över hur bra Yamahan var i kurvorna. Dragrace vinner man inte GP med.
Härlig skrevspark mot SH-"experterna"!Ganska bra kört av en kille som enligt SH-experterna var sopslut för flera år sedan
Härlig skrevspark mot SH-"experterna"!
Och fin revansch för de som hela tiden vetat bättre...
Kan ju bara säga att mina högt uppskruvade förväntningar på denna säsong verkar infrias.
Duccarna med i konkurensen, Lorre i form, Rossi i form.
Kan, som något skrev, MM bara lära sig starta loppen också.
Hoppas Peddo kommer tillrätta med sina armar för köra hoj det kan han.
Har inte följt Moto2 och Moto3 på några år men fick några nya favoriter där att följa också.
Finns det några förhoppningar att Sukkarna skall krypa närmare i år?
Tror inte du behöver vara orolig, Yamahan såg ut som den klart bättre hojen. Som jag skrev innan Rossi var lyrisk över hur bra Yamahan var i kurvorna. Dragrace vinner man inte GP med.
Suzuki borde ju kunna förbättra, det är ju en helt ny hoj på däck som suzuki inte kört på, och de har möjlighet att utveckla motorn under säsongen så det vore konstigt om de inte blir bättre, men det lär ju bli något i stil med vad Ducati gjorde förra säsongen, långsamt lite närmare toppen.
OM nu Pedo har sådana besvär att han måste stå över ett och annat rejs, kanske flera, vem sätter man i sadeln på hans hoj då?
Man får väl inte låna upp Scott Redding antar jag, faller lotten på VanDerMark i Superbike kanske?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|