andersbrink
hasenfrasen
men hon är tveksam att det faktiskt skulle vara smittsamt efter så lång tid.
Säg inte det, vi har nu ett mjältbrandsvirus som kan ligga hundratals år i dvala! <tm_trollfabriken>
men hon är tveksam att det faktiskt skulle vara smittsamt efter så lång tid.
"Över tusen patienter som legat i respirator 24 timmar eller mer, oavsett orsak – som trafikolyckor, blodförgiftning, hjärtinfarkt eller svår lunginflammation – ingick. Efter tre månader var mer än 40 procent döda.
"Över tusen patienter som legat i respirator 24 timmar eller mer, oavsett orsak – som trafikolyckor, blodförgiftning, hjärtinfarkt eller svår lunginflammation – ingick. Efter tre månader var mer än 40 procent döda.
Oddsen var – oavsett orsak till respiratorvården – linjärt relaterat till ålder, berättar Claes Frostell. Av 18–30-åringarna överlevde 85 procent. Bland dem som fyllt 85 år var det blott 30 procent som tre månader senare ännu var i livet.
Claes Frostell påpekar att månadsvis av krävande rehabilitering väntar de som tar sig levande ur maskinen. Om de lever så länge."
Låter ju inte så lovande..
Det är faktiskt inte så jag tolkar krönikan. Tolkar den mer som en uppmaning att naturen måste ha sin gång och världen måste fokusera på de livskraftiga.
Intressant är dock tesen som förs fram att de höga dödstalen i europa kan ha ett samband med antibiotika resistans.
Det är ju också som Fru Wold säger i artikeln, man kan hitta genetiskt material från viruset efter 17 dagar, men hon är tveksam att det faktiskt skulle vara smittsamt efter så lång tid.
Tolkar den mer som en uppmaning att naturen måste ha sin gång och världen måste fokusera på de livskraftiga.
Är antibiotikaresistans en faktor kommer hela USA att dö ut...
Satan vad dom (och övriga världen) proppar sin mat full med antibiotika, USA har gigantiska problem med antibiotikaresistenta bakterier.
Det kanske är därför dom tror man blir frisk av kycklingsoppa, det är ju som en hel penicillinkur här...
Penicillin/antibiotika nämns. Varför? Det är ju ett virus...
Vet ni varför Coronaviruset spred sig så snabbt i Wuhan ?
Jo det är för att Wuhan är världens 1a stad med fullt utbyggt ultrasnabbt 5G.
Nu är det lite klarare, va ?
https://www.epochtimes.se/Ar-5G-i-k...oN1SUmjMARBYCxLITTqYJaShZ53ox2W3toKB3HOS4kHCQ
Att hitta virusets DNA och tro att det smittar borde vara ungefär lika sannolikt som att återskapa dinosaurier när man har DNA-strängen.
Vad är det där för foliehattstrams?
Va, öppna ögonen och se klart! Vet du inte att vi får aluminium i oss tack vare vaccinen vi fått under vårt liv, och att aluminium ökar vår känslighet för 5G-strålning?
Jag har alltså personer som i min närhet som på allvar tror detta. Som tur är inte lika nära längre...
Aha, det är så det hänger ihop.
Nu har jag inte tid att prata med dig längre. Jag har en basstation på taket mittemot, 20 meter från mitt sovrum - måste ut och hamstra aluminiumfolie omedelbart!
Eller.. fan... det var ju aluminium som var farligt. Får kolla om de har antimateria i charken.
Penicillin/antibiotika nämns. Varför? Det är ju ett virus...
Vad är det där för foliehattstrams?
EMFs disturb immune function through stimulation of various allergic and inflammatory responses, as well as effects on tissue repair processes. Such disturbances increase the risks for various diseases, including cancer. These and the EMF effects on other biological processes (e.g. DNA damage, neurological effects, etc.) are now widely reported to occur at exposure levels significantly below most current national and international safety limits.
Fan, var du tvungen att posta den där? Nu måste jag såga ner den där jävla sändaren.
...more research on the potential negative biological effects of electromagnetic fields (EMF) and 5G is needed...
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|