Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Tänk i trafiken att framför dig högst uppe på ett backkrön bromsar en Dongfeng in, bilarna bakom bromsar också in men chauffören Anders i din Volvo säger att det var ju ingen fara bakom förra backkrönet så han går ut i vänsterfilen och påbörjar omkörning av hela den inbromsande bilkön utan att släppa gasen.
Hela pandemin har jag känt mig som att jag sitter i baksätet på den där Volvon. Jag är iofs van att sitta som passagerare med Filippinska Chaufförer som ständigt kör på det viset så jag skiter inte direkt ner mig trots att bilarna där oftast har bältet bortplockat. Bälten har väl något med evidens att göra, föraren utan bälte kör ju bättre än andra...
Hela pandemin har jag känt mig som att jag sitter i baksätet på den där Volvon. Jag är iofs van att sitta som passagerare med Filippinska Chaufförer som ständigt kör på det viset så jag skiter inte direkt ner mig trots att bilarna där oftast har bältet bortplockat. Bälten har väl något med evidens att göra, föraren utan bälte kör ju bättre än andra...
Last edited: