Tror du är något på spåren. Augusti är månad 8 = 2 * 2 *2, alltså ska man ta tvåan med tillhörande trea just tre gånger, ty de här ihop ("ett och ett blir två men blir tre när vi blir en").
Nu har 23 Augusti redan varit, men hände något speciellt den dagen?
Men vad fan! Då ska vi ju ha julfest på jobbet! Tur att man är festansvarig. Jag bokar om omedelbart.6 december kanske är dagen? 6/12 = 6 / (6+6) => 666
Akta dig för julafton!Men vad fan! Då ska vi ju ha julfest på jobbet! Tur att man är festansvarig. Jag bokar om omedelbart.
Ja djävlar (i dubbel bemärkelse)! Inte konstigt att man känner sig stinn, svullen och halvdöd varje julaftonskväll när Hin Håle kontrollerar dagen.Akta dig för julafton!
24/12 = (6*4)/(2*6) => 6 4 2 6 => 6 4+2 6 => 6 6 6
Det är välkänt att det är Bill Gates och läkemedelsindustrin som lurat svenskarna att fira jul just 24/12.Ja djävlar (i dubbel bemärkelse)! Inte konstigt att man känner sig stinn, svullen och halvdöd varje julaftonskväll när Hin Håle kontrollerar dagen.
Det är bilderberggruppens påhitt. Konverterat man ”bilderberg” till datasträng med ettor och nollor, lägger till och drar ifrån lite och sedan räknar om det blir svaret… Ja vad då? 666Det är välkänt att det är Bill Gates och läkemedelsindustrin som lurat svenskarna att fira jul just 24/12.
Nu är det så att man aldrig ÷ eller tar × tal i nummerlogi. Man kan separera talet
och addera talet ex: 12= 1+2=3
Talet 12 kan således inte bli 6+6 eller 66...
23 Augusti har inget med nummerlogi att göra...
Men 666 kubik kan du väl inte prata bort?Nu är det så att man aldrig ÷ eller tar × tal i nummerlogi. Man kan separera talet
och addera talet ex: 12= 1+2=3
Talet 12 kan således inte bli 6+6 eller 66...
23 Augusti har inget med nummerlogi att göra...
Varför skulle jag göra det?Men 666 kubik kan du väl inte prata bort?
Då börjar vi: 6+6+6=18
1+8=9
9+9+9=27
2+7=9
Och när han låter tre olika sexor bli talet 666 så har han i praktiken multiplicerat den ena med 10 och andra med hundra. Så mycket för sina egna regler.Här utför du ju en multiplikation(3*9), du skriver det som 9+9+9. Du har talet 9 att utgå ifrån, var kommer de andra två niorna ifrån?
Inom nummerlogin används +, och separerar. Ex: 12Här utför du ju en multiplikation(3*9), du skriver det som 9+9+9. Du har talet 9 att utgå ifrån, var kommer de andra två niorna ifrån?
Inte mina regler. Det är den som skapat nummerlogin för sisådär 2600 år sedan. Eller om du hellre vill: Regeln inom nummerlogin.Och när han låter tre olika sexor bli talet 666 så har han i praktiken multiplicerat den ena med 10 och andra med hundra. Så mycket för sina egna regler.
Jag tror inte kräftan stod i konjunktion med kaffesumpen. Nästa förutsägelse blir nog bättre.Ja sitt du och gör Sodukos av alla möjliga datum, men nu har det passerat och ingenting speciellt hände då?
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|