Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Tänkte posta detta tidigare men nu när tvåtaktsmannen bumpat tråden så kan jag väl passa på?
Långtidscovid eller långtidsvaxxxxx?
"Long Vax" Finally Enters The Lexicon
I have been trying for 2 years to make the public aware that "Long Vax" is far more common than Long Covid. We finally landed an Op-Ed in a major center-left publication which exposes this reality.pierrekorymedicalmusings.comIs it long COVID or long vax? Does the government want to know?
America’s health agencies need to snap into action to help study this problem so we can better understand and treat these conditions.thehill.com
Jag har sett de där spekulationerna ibland men eftersom långcovid fanns redan före vaccinet och att jag inte sett någon forskningspublikation ännu så har jag låtit frågan bero.
Även hjärtinfarkter och blodklumparna som diskuterats är väl frågor som jag väntar på att få se utredda.
Och inte bara en gång utan fler gånger. En publicerad forskningsartikel säger egentligen inte så mycket förrän fler forskare reproducerar samma forskning och/eller börjar citera artikeln som stöd för fortsatt forskning. Det är först då man som forskare kan sträcka på sig med stolthet.