Den var bra..
Som en vän i norrland sa härom kvällen.
Vad fan e det med folk dom bunkrar mat o skithuspapper för ett 5årigt kärnvapenkrig.. corona e ju för satan bara ett lite elakare förkylning virus..
3döda i corona totalt i sverige. Sist jag läste. 5 döda i knivskärningar denna helgen.. knivar är således 70% farligare an corona
Det var 17:31 det.3döda i corona totalt i sverige. Sist jag läste. 5 döda i knivskärningar denna helgen.. knivar är således 70% farligare an corona
Fick ett mail fran smc att en del ban dagar redan är inställda pga corona
Hoppas detta inte får återverkningar på bandagarna i sommar.
Om det plötsligt blir hårdare restriktioner så blir ju depåhänget lidande.
Men man kommer ju att vilja ligga först ute på banan så inte någon framför en hostar.
Fick ett mail från smc att en del bandagar redan är inställda pga corona
Det är ju en allvarlig situation, då ska man inte ha roligt.
Största risken med många som blir sjuka samtidigt - viktiga samhällsfunktioner kollapsar, synnerligen sjukvården.
https://medium.com/@Jason_Scott_War...st-understand-about-the-pandemic-2b0145881993
Svenska myndigheter har visat sig handlingsförlamade, de flesta insatser för att minimera spridningen har gjorts av företag och privatpersoner.Det är nog dags att komma med riktlinjer ...
För att förstå vikten av att minimera spridningen, innebörden av exponentiell utveckling och varför de direkta dödstalen av viruset inte är de viktiga siffror att fokusera på så finns allt väl förklarat i länken jag postade.Vilken hysteri i världen angående Corona, är ju inte digerdöden då...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|