Sir Kurtock
Bild på käringa
En till som försöker vara smart...?Om din dotter har förvandlats till en sjöjungfru efter att ha blivit stucken av en flygande skorpion, ja då är det faktiskt allt jag har att säga.
En till som försöker vara smart...?Om din dotter har förvandlats till en sjöjungfru efter att ha blivit stucken av en flygande skorpion, ja då är det faktiskt allt jag har att säga.
Jag försöker inte vara smart, bara hålla mig någorlunda i mitten av normalfördelningen.En till som försöker vara smart...?
Och "normalfördelningen"enligt DIN definition är?Jag försöker inte vara smart, bara hålla mig någorlunda i mitten av normalfördelningen.
De vet inte.. hon har aldrig varit sjuk förutom barnsjukdom som vattkoppor etc... var mer än 15 år sedan... m a o inga underliggande sjukdomar!!Fick hon någon diagnos?
Trolig orsak? Autoimmun reaktion på vaccinet eller vad tror läkarna?
Jaså.. och vilket svamppreparat pratar du om? Källa.?Lyckligtvis ligger Bill Gates och vaccintillverkarna inte på latsidan. Dubbeldos har visat sig ha god effekt även mot flygande skorpioner och sjöjungfrur.
View attachment 467914
Mardrömmen skulle vara om vi fick en ny mutation som kombinerade egenskaperna från skorpionflugan med sjöjungfrun. Då är vi körda, på riktigt.
Inte helt klart varför dessa mutationer uppträder, men man har kunnat se samband med intag av ett särskilt svamppreparat.
FANTASTIC! Du talar som dem "vurmar" för vaxxets förträfflighet! M a o lika trovärdig!Vore ju ändå lite nice om biverkningarna av vaccinet vore positiva, fan vad folk hade jabbat sig?
Verkning - Skydd mot allvarlig sjukdom.
Biverkningar - 1 på 10000 upplever gälformation och kan efter ca en vecka andas under vatten.
1 på 1000 upplever noll baksmälla efter alkoholintag.
1 på 10000 upplever ökad muskelmassa och blir rippade som Ronny Kålmann.
1 på 10000 upplever ökad attraktion av det motsatta könet samt ökad libido varav 50% av dessa utvecklas till sk häradsbetäckare.
1 på 75000 upplever ökad hårväxt på hjässan och minskad hårväxt i anusområdet.
Jag sa det bara för en vecka sen eller nåt att det finns sex varianter av Omikron men det var ingen som trodde mig då...Jo men viruset är bra på att överaska oss och kommer göra det igen som Tegnell sa so chäck dis out
Låter dock otroligt att 1an inte ger immunitet
Ny omikron-variant tar över i Danmark
En ny variant av omikron sprider sig snabbt i Danmark. BA.2, som den kallas, ligger bakom nästan hälften av alla nya konstaterade fall. Nu befaras att personer som nyligen varit smittade med originalvarianten kan sakna skydd mot BA.2. – Världens ögon riktas mot Danmark för att följa...www.expressen.se
Jag har ju inte sagt emot , iaf vi är säkert immuna....Jag sa det bara för en vecka sen eller nåt att det finns sex varianter av Omikron men det var ingen som trodde mig då...
Iaf vissa av oss... drygt 100 000 döda på en vecka visar tydligt att vaxxet inte har önskad effekt...Jag har ju inte sagt emot , iaf vi är säkert immuna....
En av mina källor har bekräftat det är en allergisk reaktion av vaxxet. Hon får behandling nu och kommer bli OK inom några dagar.Fick hon någon diagnos?
Trolig orsak? Autoimmun reaktion på vaccinet eller vad tror läkarna?
Nu är du ute och reser. Igen.Skillnaden är att Spanska sjukan inte muterade oavsett land/person det spreds till...
Måste vara ett jävla jobb att banka ihjäl en sjöjungfru med en sån, åtminstone om den är så plastig som den ser ut.Lyckligtvis ligger Bill Gates och vaccintillverkarna inte på latsidan. Dubbeldos har visat sig ha god effekt även mot flygande skorpioner och sjöjungfrur.
View attachment 467914
Mardrömmen skulle vara om vi fick en ny mutation som kombinerade egenskaperna från skorpionflugan med sjöjungfrun. Då är vi körda, på riktigt.
Inte helt klart varför dessa mutationer uppträder, men man har kunnat se samband med intag av ett särskilt svamppreparat.
Ja, du har rätt. det krävs nog minst trippeldos. Skulle jag vara sjöjungfru och få en smäll av den där skulle jag nog till och med bli lite upphetsad.Måste vara ett jävla jobb att banka ihjäl en sjöjungfru med en sån, åtminstone om den är så plastig som den ser ut.
Det finns inget bevis som säger att ditt påstående stämmer. Källa..?Nu är du ute och reser. Igen.
Spanska sjukan muterade ett antal gånger. Andra vågen var betydligt dödligare än första vågen. Och det skede med största sannolikhet inom ett specifikt land. Är nämligen väldigt konstigt om exakt samma mutation uppkommer på två platser samtidigt.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|