Crazy MC:s Hemsida

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Lundgren skrev:
Jag tycker vi gör ett litet lyft här, för jag undrar hur det går med Fjollhojs hemsida? :confused:

Min kära far är inkompetent så jag går till banken imorn. Skicka aldrig en gubbe att göra en grabbs jobb.

Solid snake skrev:
Tvärtom, alla älskar mig.

Ja de hade faktiskt varigt tråkigt utan dig. Mer än man kan säga om mig. :tomten
 
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZR600E
För er som kommer hålla i sidan.
Var kommer den ligga, vilket webhotell?
Har ni inte köpt ännu och ska göra det ikväll så kolla in Jx´s erbjudande: http://www.jx.se

Hoppas det löser sig, har ni frågor om något så hör av er. Har ganska god erfarenhet av just hemsidor, (Html/Photoshop/CSS/Flash/ASP). Att starta igång ett eget forum med MySql databas och liknande kan vara knepigt, men ropa!

Mvh
Johan
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Extreem_ skrev:
För er som kommer hålla i sidan.
Var kommer den ligga, vilket webhotell?
Har ni inte köpt ännu och ska göra det ikväll så kolla in Jx´s erbjudande: http://www.jx.se

Hoppas det löser sig, har ni frågor om något så hör av er. Har ganska god erfarenhet av just hemsidor, (Html/Photoshop/CSS/Flash/ASP). Att starta igång ett eget forum med MySql databas och liknande kan vara knepigt, men ropa!

Mvh
Johan

Ok schyst! Men itacha75 lever nästan på hemsidor så han kan det också man jaa ska länka ditt inlägg till honom för han kanske vill ha lite hjälp trots allt :tummenupp
 

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Rockholm
Hoj
ingen nsr längre
Itacha75 skrev:
Du har ingen tanke på att följa Prulles exempel? Kommer senare skriva en lista på forumet vilka som varit med och supporta, och just nu är du långt ifrån den.
:va snackar du om pengarna nu?, jag blev 100kr fattigare till ingen nytta. Men far kommer hem på fredag å då får han ringa till banken å höra vad det e frågan om :3freak
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
NSR_MAN skrev:
:va snackar du om pengarna nu?, jag blev 100kr fattigare till ingen nytta. Men far kommer hem på fredag å då får han ringa till banken å höra vad det e frågan om :3freak

Sure.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top