Crazy MC:s Hemsida

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Lundgren - BETALAT.
-Rosen- - BETALAT.
Wargen - BETALAT.
Carnocken - BETALAT.
NSR_MAN - EJ BETALAT
Ktm'arn - EJ BETALAT

Kan även tillägga att det kostar ca. 650kr för sidan. Missade exkl. moms. :3freak Kommer dock troligen köpa adressen idag, då NSR_MAN lovat att pengarna kommer in snart. ;)
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Itacha75 skrev:
Lundgren - BETALAT.
-Rosen- - BETALAT.
Wargen - BETALAT.
Carnocken - BETALAT.
NSR_MAN - EJ BETALAT
Ktm'arn - EJ BETALAT

Kan även tillägga att det kostar ca. 650kr för sidan. Missade exkl. moms. :3freak Kommer dock troligen köpa adressen idag, då NSR_MAN lovat att pengarna kommer in snart. ;)
vadå, är namnet bestämt?
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
-Rosen- skrev:
vadå, är namnet bestämt?

Nej. Men hoppas på att ni bestämmer er idag. Sen förstår jag inte hur man får ihop det till Nordic Bikers då det endast är folk från Sverige, och knappast någon från de norra delarna av Sverige...
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Itacha75 skrev:
Nej. Men hoppas på att ni bestämmer er idag. Sen förstår jag inte hur man får ihop det till Nordic Bikers då det endast är folk från Sverige, och knappast någon från de norra delarna av Sverige...
jag röstade inte på det, men jag tycker det låter bra. det ger ett moget intryck (kanske lite övermoget bara). det är bättre än fjollhoj i alla fall
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Svanen skrev:
Varför inte Light Bike?
125cc?
OneTwentyfive?


Edit: Men dom flesta kan ju knappt vara med en säsong, typ jag..
tanken är ju att det inte ska vara låst för 125:eek:r utan att vi ska fortsätta sen när vi har större hojar
 

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Rockholm
Hoj
ingen nsr längre
Itacha75 skrev:
Lundgren - BETALAT.
-Rosen- - BETALAT.
Wargen - BETALAT.
Carnocken - BETALAT.
NSR_MAN - EJ BETALAT
Ktm'arn - EJ BETALAT

Kan även tillägga att det kostar ca. 650kr för sidan. Missade exkl. moms. :3freak Kommer dock troligen köpa adressen idag, då NSR_MAN lovat att pengarna kommer in snart. ;)
har betalt nu :) så fixxa det då pengarna kommer :tummenupp fjollhoj är namnet :yoparty
 

MotoX

Våga våga
Gick med
3 Apr 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM
har en fråga. har ni röstat fram namnet fjollhoj eller är de bara NSR_MAN som säger att de ska va så? verkade inte som han me ktm:en visste om de. och sen om ni ska ha me er den där klubben när ni skaffar 600 å sen 1000cc tror ni att de kommer va bra med namnet fjollhoj? om ja får säga va ja tycker så tycker ja att Light bike va ett bra namn men då för 125:eek:r inte för större...så om ni ska ha nått som ska forstätta uppåt till 1000 så tycker nog jag och dom andra som har mognat att "fjollhoj" är ett ganska töntigt namn. Rätta mig om ja har fel.
 

minirider

Guest
zunshine skrev:
har en fråga. har ni röstat fram namnet fjollhoj eller är de bara NSR_MAN som säger att de ska va så? verkade inte som han me ktm:en visste om de. och sen om ni ska ha me er den där klubben när ni skaffar 600 å sen 1000cc tror ni att de kommer va bra med namnet fjollhoj? om ja får säga va ja tycker så tycker ja att Light bike va ett bra namn men då för 125:eek:r inte för större...så om ni ska ha nått som ska forstätta uppåt till 1000 så tycker nog jag och dom andra som har mognat att "fjollhoj" är ett ganska töntigt namn. Rätta mig om ja har fel.
aldeles rätt tycker jag
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
zunshine skrev:
har en fråga. har ni röstat fram namnet fjollhoj eller är de bara NSR_MAN som säger att de ska va så? verkade inte som han me ktm:en visste om de. och sen om ni ska ha me er den där klubben när ni skaffar 600 å sen 1000cc tror ni att de kommer va bra med namnet fjollhoj? om ja får säga va ja tycker så tycker ja att Light bike va ett bra namn men då för 125:eek:r inte för större...så om ni ska ha nått som ska forstätta uppåt till 1000 så tycker nog jag och dom andra som har mognat att "fjollhoj" är ett ganska töntigt namn. Rätta mig om ja har fel.

Fel tråd för sådan diskussion! Sen så är Fjollhoj demokratiskt framröstat av medlemmar ur klubben. Några fler frågor?
 

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Rockholm
Hoj
ingen nsr längre
zunshine skrev:
har en fråga. har ni röstat fram namnet fjollhoj eller är de bara NSR_MAN som säger att de ska va så? verkade inte som han me ktm:en visste om de. och sen om ni ska ha me er den där klubben när ni skaffar 600 å sen 1000cc tror ni att de kommer va bra med namnet fjollhoj? om ja får säga va ja tycker så tycker ja att Light bike va ett bra namn men då för 125:eek:r inte för större...så om ni ska ha nått som ska forstätta uppåt till 1000 så tycker nog jag och dom andra som har mognat att "fjollhoj" är ett ganska töntigt namn. Rätta mig om ja har fel.
jag tycker du ska skriva dina idiotiska inlägg där du hör hemma www.moppenet.com å när ska du ta å mogna? jävla tönt! :fakta
 
Last edited:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
zunshine skrev:
har en fråga. har ni röstat fram namnet fjollhoj eller är de bara NSR_MAN som säger att de ska va så? verkade inte som han me ktm:en visste om de. och sen om ni ska ha me er den där klubben när ni skaffar 600 å sen 1000cc tror ni att de kommer va bra med namnet fjollhoj? om ja får säga va ja tycker så tycker ja att Light bike va ett bra namn men då för 125:eek:r inte för större...så om ni ska ha nått som ska forstätta uppåt till 1000 så tycker nog jag och dom andra som har mognat att "fjollhoj" är ett ganska töntigt namn. Rätta mig om ja har fel.
Alltså anledningen till att många röstar på namnet fjollhoj är nog troligtvis för att den startas av sånna som kör 125:eek:r. Nordic bikers låter alldeles för seriöst och som om vi hade en genomsnitts ålder på 45-50. Namnet om alla börjar hata det går ju att ändra om något år i så fall. Förövrigt tycker jag att Fjollhoj är det ultimata namnet för Våran klubb, för det är ju egentligen vad det är! En fjollhoj kommer ju egentligen alla ha om man tänker så långt för det kommer alltid att finnas folk som har värre!
Tack för mig
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
zunshine skrev:
har en fråga. har ni röstat fram namnet fjollhoj eller är de bara NSR_MAN som säger att de ska va så? verkade inte som han me ktm:en visste om de. och sen om ni ska ha me er den där klubben när ni skaffar 600 å sen 1000cc tror ni att de kommer va bra med namnet fjollhoj? om ja får säga va ja tycker så tycker ja att Light bike va ett bra namn men då för 125:eek:r inte för större...så om ni ska ha nått som ska forstätta uppåt till 1000 så tycker nog jag och dom andra som har mognat att "fjollhoj" är ett ganska töntigt namn. Rätta mig om ja har fel.
visst jag gilalr inte heller fjollhoj, men om det är majoritet så ska jag inte "whinea" utan jag rättar mig. zunshine. hittils så har dina inlägg varit väldigt negativa/destruktiva. fram med dina åsikter men sluta spamma nu okej så kan alla ha en trevlig tid på forumet.

edit: de sista meningarna gäller även mini_rider och lill_pundarn
 

MotoX

Våga våga
Gick med
3 Apr 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM
kanske för att ja känner NSR_MAN och därför skriver ja som ja gör för om ni träffar han så ser ni att han är världens största omogna mongo. och kristian du ska inte säga nått om att ja borde hålla till vid moppenet. tror inte ja ska skriva nå mer på dessa trådar om inte ni säger nått... men kristian och ni andra.. vill ni mej nått så kan ni skriva ett pm eller nått
 

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Rockholm
Hoj
ingen nsr längre
zunshine skrev:
kanske för att ja känner NSR_MAN och därför skriver ja som ja gör för om ni träffar han så ser ni att han är världens största omogna mongo. och kristian du ska inte säga nått om att ja borde hålla till vid moppenet. tror inte ja ska skriva nå mer på dessa trådar om inte ni säger nått... men kristian och ni andra.. vill ni mej nått så kan ni skriva ett pm eller nått
omogen? för fan du är ju för fan inte riktigt klok? :confused: för fan sluta snacka gojja å mogna föri helvette!!!!!! jag e less på ditt jävla negativa tjat!!!!! jävla idiot helvette!!!!!!! :finger desutom så tror jag inte riktigt att nån tror på ditt snack? :rolleyes: jag tror att det är du som behöver mogna, du beter dig som nån jävla 3 åring :confused: :3freak å desutom så vete fan om du känner mig längre :gnissla de var typ 100 år sen vi träffades å VAR med varandra!!! :rofl så lägg ner nu för fan!
 
Last edited:

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
NSR_MAN skrev:
omogen? för fan du är ju för fan inte riktigt klok? :confused: för fan sluta snacka gojja å mogna föri helvette!!!!!! jag e less på ditt jävla negativa tjat!!!!! jävla idiot helvette!!!!!!! :finger desutom så tror jag inte riktigt att nån tror på ditt snack? :rolleyes: jag tror att det är du som behöver mogna, du beter dig som nån jävla 3 åring :confused: :3freak å desutom så vete fan om du känner mig längre :gnissla de var typ 100 år sen vi träffades å VAR med varandra!!! :rofl så lägg ner nu för fan!

I'm backing you up!

:tråkad = zunshine
:machinegu :kulspruta :tråkad
:kryckor = zunshine sen

OM du inte lägger ner och följer lagarna på SH.
 

AntiAntonAnt

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2004
Ort
Klavreström
Hoj
Tuono -04
NSR_MAN skrev:
omogen? för fan du är ju för fan inte riktigt klok? :confused: för fan sluta snacka gojja å mogna föri helvette!!!!!! jag e less på ditt jävla negativa tjat!!!!! jävla idiot helvette!!!!!!! :finger desutom så tror jag inte riktigt att nån tror på ditt snack? :rolleyes: jag tror att det är du som behöver mogna, du beter dig som nån jävla 3 åring :confused: :3freak å desutom så vete fan om du känner mig längre :gnissla de var typ 100 år sen vi träffades å VAR med varandra!!! :rofl så lägg ner nu för fan!


Tycker det börjar bli aggressivt här.
Varför kan inte alla bara vara vänner? :pannkyss

Har alla som ska betala för hemsidan betalat ännu? Och hur länge ska omröstningen för klubbens namn hålla på?
Fjollhoj is the shit :hihi
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
AntiAntonAnt skrev:
Tycker det börjar bli aggressivt här.
Varför kan inte alla bara vara vänner? :pannkyss

Har alla som ska betala för hemsidan betalat ännu? Och hur länge ska omröstningen för klubbens namn hålla på?
Fjollhoj is the shit :hihi

Det var inte NSR_MAN som började. Men nu har det blivit bättre på forumet som tur är.

Nej alla pengar är inte inne, vill du sponsra? :tummenupp

Röstningen om namnet håller på tills vi har tillräckligt med pengar till hemsidan.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top