Wargen
Fjollhoj medlem
Carnocken skrev:härligt att vara V.I.P
Ah men då får du betala först...vilken färg ska V.I.P var då?
Carnocken skrev:härligt att vara V.I.P
när namnet är bestämt.Itacha75 skrev:NSR_MAN och Lundgren är de enda som har kvar att betala! Sen kan vi köra igång.
-Rosen- skrev:när namnet är bestämt.
Itacha75 skrev:Det går snabbt att fixa ifall alla drar ihop en gruppkonvo på MSN.
Wargen skrev:Kan du skriva upp vilka som har betalat in nu? Jag måste ha det till när vi beställer tröjorna.
Itacha75 skrev:Lundgren - EJ BETALAT.
-Rosen- - BETALAT.
Wargen - BETALAT.
Carnocken - BETALAT.
NSR_MAN - EJ BETALAT
-----
Kan även tillägga att jag har lite större planer nu. Vad kanske ni får reda på när de är klara.
-Rosen- - BETALAT.
Wargen - BETALAT.
Carnocken - BETALAT.
NSR_MAN - EJ BETALAT
-----
Kan även tillägga att jag har lite större planer nu. Vad kanske ni får reda på när de är klara.
-Rosen- - BETALAT.
Wargen - BETALAT.
Carnocken - BETALAT.
NSR_MAN - EJ BETALAT
-----
-Rosen- skrev:känns som att det kommer att bli många V.I.P:ar
Itacha75 skrev:Prulle > Danke schön! PMa innan bara så jag inte spenderar de på bira eller soppa.
prulle skrev:Spendera de på va du vill för du måste ju ändå paja månadsavgiften så om mina pengar går till det eller om dom går till bira och några andra går till månads avgiften kvitar väll?
jag sa det inte på ett negativt sättItacha75 skrev:Vilket indikerar intresset för sidan!
KTM'arn > Skitkul att du bidrar med pengar! Addar dig på listan. Så näste gång någon request:ar en uppdatering av listan står du med!
Prulle > Danke schön! PMa innan bara så jag inte spenderar de på bira eller soppa.
Itacha75 skrev:Vilket indikerar intresset för sidan!
KTM'arn > Skitkul att du bidrar med pengar! Addar dig på listan. Så näste gång någon request:ar en uppdatering av listan står du med!
Prulle > Danke schön! PMa innan bara så jag inte spenderar de på bira eller soppa.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|