Crazy MC:s Hemsida

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ingen nsr längre
fan de ser ju ut å gå framåt rätt mycket :tummenupp nu har jag noll koll på läget, känns som om man lever i sten åldern :va har ni ficksat sida eller? om de behövs mer peng, så kan jag donera lite :)

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
NSR_MAN skrev:
fan de ser ju ut å gå framåt rätt mycket :tummenupp nu har jag noll koll på läget, känns som om man lever i sten åldern :va har ni ficksat sida eller? om de behövs mer peng, så kan jag donera lite :)
pengarna är nog avklarade, men det är fortfarande problem med namnet

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
NSR_MAN skrev:

Wohow he is back! jo precis det e bara namnet som inte är klart...det har blivit ett uppror mot Crazy MC :gnissla

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Wargen skrev:
nepp vi måste fixa ny omröstning om namnet.
en är igång

jag tycker vi borde vara hårdare med vems röster som ska räknas.
personligen så tycker jag att enbart medlemmar ska få rösta då det är dem det påverkar.

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Måste påminna er att det inte kommer bli någon sida ifall ingen betalar in, vilket ingen av er har gjort!
Bank: Nordea
Kontonummer: 880628-0270
Clearingnummer: 3300

Allt ni behöver göra är att gå till svensk kassaservice med en hundralapp, och mitt kontonummer uppskrivet. Resten hjälper de er med. Glöm EJ att skriva erat riktiga namn, eller nick!

Last edited:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
asså om ingen betalar så är det ju ingen mening med att vi startar sidan. För det verkar ju inte som om någon verkar bry sig. Men tyvärr itacha min hål imorn blev fylld :huvet :huvet . Men skall betal så fort som möjligt. Säger till när det är gjort.

RyXze

Nyberg
Gick med
28 Nov 2005
Hoj
2014 KTM Duke 690
Lundgren skrev:
asså om ingen betalar så är det ju ingen mening med att vi startar sidan. För det verkar ju inte som om någon verkar bry sig. Men tyvärr itacha min hål imorn blev fylld :huvet :huvet . Men skall betal så fort som möjligt. Säger till när det är gjort.

Det är ju visst folk som bryr sig, dom som har skrivit upp sig på listan ska betala..

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
Itacha75 skrev:
Måste påminna er att det inte kommer bli någon sida ifall ingen betalar in, vilket ingen av er har gjort!

Allt ni behöver göra är att gå till svensk kassaservice med en hundralapp, och mitt kontonummer uppskrivet. Resten hjälper de er med. Glöm EJ att skriva erat riktiga namn, eller nick!

Jag ska betala!

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Itacha75 skrev:

mina pengar kommer ikväll som jag har lovat

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
jo de har skrivit upp sig men han sa ju att ingen betalar.. det är bra wargen och -Rosen-.

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
För att jag ska kunna betala enligt morsan så måste jag veta vilken bank det gäller.

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
!ante skrev:
Men alltså vad går dom pengarna till för hemsidan? alltså är det för webbserver elelr var handlar dem om?

Det kostar 500 spänn att starta sidan och sen 25 spänn i månaden

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...