tkdrille
Guest
Vill bara säga några saker. Kul att du klara dig bra och inget allvarligt har hänt. Samtidigt ska man inte heller glömma att yrkesförare har vägarna som arbetsplats och det finns många bilister som inte respekterar det på olika sätt. Kör för långsamt 20km/h under hastighetsbegränsningen, vinglar över hela vägen, gör katastrofala omkörningar som sätter liv i fara, osv... Jag menar bara att man får bemöta andra som man själv vill bli bemött och kunna tänka lite utanför "the box".
Till exempel jag klampar inte in på ditt jobb och styr o ställer och framför allt påpekar att du är kass på någonting och du inte bör jobba med det längre bara för att du skulle göra en lite tabbe någon gång.
Som tkd_rille sa.. man ska inte dra alla över en kant.
Peace out!
De är rätt kriss. Men vi som kör taxi är bara dumma i huvudet och fattar ingenting. Sådana som har just den tanken blåser jag mer än gärna men jag är iallafall ärligt.
Men när någon idiot skriver på detta vis och dra exakt ALLA över en kant så måste man säga till. De finns x antal förare i hela sverige och den som skrev denne medelandet måste leva totalt inne i sin betongdjungel och du du kan lika gärna stanna där inne med.
"Kan ju bara lägga till att varenda taxiförare med utländskt ursprung borde bli av med sina taxikort och körkort.. det slår tammefan ALDRIG fel, de flesta svenska taxiförare kör lugnt och metodiskt och har respekt för andra även om det finns idioter här med."