Cross

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
Känner på mig att nästa säsong kommer bli dyr, betydligt mycket dyrare än vad jag räknat med :rolleyes:

En Aprilia SXV eller en superduke hade ju suttit som..

Spoox

Gick med
16 Mar 2006
Hoj
ja jag tror också de,
men efterssom jag tänkt köra 600 som banhoj mestadels (om allt går som man vill) så skulle man vilja ha ett litet monster på vägen med, superduken äter ju mil lite bättre än sxvn misstänker jag :p å lite långresor blir det ju några

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
rena bakhjulsdemonen på en sådandäriga maskin, nu börjar jag förstå vad de är som är så kul med de där retarderna :yoparty
En klok man sa en gång: är man inte snabb så kan man ju alltid köra på bakhjulet... :rolleyes: Jag tränar för att bli snabb... :)
Fast visst är det kul med lite bakhjulsåkning men bara lite.

Det är ju nu det roliga börjar! Fulldubbad crosshoj på välplogad crossbana är roligare än samma crosshoj på sommaren!!! :tummenupp :yoparty

Spoox

Gick med
16 Mar 2006
Hoj
Sen har du oss RJ, vi som både får en erfaren bakhjulsdemon att blekna i jämförelse samt kör 8or runt Stoner på en GP bana :p

men lugn bara lugn! om en månad eller 2 så är det du som ligger bakom mig ut på startrakan (på crossbanan i vindeln) å hoppas på att iallafall kunna hänga på genom första kurvan :tummenupp

:D

En klok man sa en gång: är man inte snabb så kan man ju alltid köra på bakhjulet... :rolleyes: Jag tränar för att bli snabb... :)
Fast visst är det kul med lite bakhjulsåkning men bara lite.

Det är ju nu det roliga börjar! Fulldubbad crosshoj på välplogad crossbana är roligare än samma crosshoj på sommaren!!! :tummenupp :yoparty

Spoox

Gick med
16 Mar 2006
Hoj
Rossi ska tydligen vara en liten jävel på att stunta över huvud taget
fast de kommer kanske å andra sidan med tiden om man bor på en hoj med ca 260 hk..

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08

n705391720_108178_6459.jpg

Var bara tvungen :tungan

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Hur ser det ut framöver nu när snön har fallit?

Har som fått upp suget för att köra cross nu när man har en hoj som är i ordning :) Är lite sugen på åka ner till Umeå å köra sandbanan (bussjö) :)

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Hur ser det ut framöver nu när snön har fallit?

Har som fått upp suget för att köra cross nu när man har en hoj som är i ordning :) Är lite sugen på åka ner till Umeå å köra sandbanan (bussjö) :)
Bussjö tror jag är stängd och öppnar väl inte förrens det kommit mer snö och kyla. Gissar att Nordmaling också stänger för att förbereda vintern. Kvar finns Vindelbanan att nöta på tills banan i Nordmaling är plogad! :yoparty
Seså, ut och ploga isen nu grabbhalva så dyker jag upp till helgen! :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...