Cross

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
imorn ska jag ut å övningsköra lite hade jag tänkt inte bestämt vart än, men hojta till om någon är sugen på att hänga med. blir inte för tidigt och inte för sent

MikkE

Guest
imorn ska jag ut å övningsköra lite hade jag tänkt inte bestämt vart än, men hojta till om någon är sugen på att hänga med. blir inte för tidigt och inte för sent
Hmm, har tvåtten kl 07-12, sedan ledig till typ 17.. gah, jag kommer att vara asmegasuperdupertrött :mad:

Spoox

Gick med
16 Mar 2006
Hoj
Blir det någon körning för någon i helgen?

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Imorgon kör vi i Vindeln och på lör eller sön Nordmaling, vilka kommer? :tummenupp

Bandit

Ha skoj
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Grizzly 600
Har det varit minusgrader i vindeln sista tiden, tänkte om man måste sätta på dubbdäcka

Kan du inte byta dag?
Imorgon skall det iaf vara plusgrader men på söndag minus, blir farligt att åka utan dubbdäck om det är fruset.

Spoox

Gick med
16 Mar 2006
Hoj
tyvärr dåligt med möjligheter till det.
Men blir det körning och det inte är isgata/stenhårt på söndag så är jag på, annars får det bli till att införskaffa ett par dubbdäck under veckan som kommer så man kan ut å plöja igen :gnissla

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Har det varit minusgrader i vindeln sista tiden, tänkte om man måste sätta på dubbdäcka
Crossbanan var halvfrusen, hård på vissa ställen och mjuk på andra. Enduroslingan var ganska hård det lilla jag provade. Blir nog sista körningen med sommardäck imorgon.

ake1100

Medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Suzuki 1100F -88
Crossbanan var halvfrusen, hård på vissa ställen och mjuk på andra. Enduroslingan var ganska hård det lilla jag provade. Blir nog sista körningen med sommardäck imorgon.

Det blir vinterföre, snön har ju kommit.

Spoox

Gick med
16 Mar 2006
Hoj
ja jävlar vad kul! Var tvungen att ta crossen till jobbet! gick ju bra så länge man höll sig på gräs/diket, å de lilla man körde på ren asfalt på vägen hem nu, hehe, man är ju rena bakhjulsdemonen på en sådandäriga maskin, nu börjar jag förstå vad de är som är så kul med de där retarderna :yoparty

Nyheter
BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar