RJ
God & glad kexchoklad!
Ja om det inte regnar på lördag!Körning i helgen?
Ja om det inte regnar på lördag!Körning i helgen?
Hmm, har tvåtten kl 07-12, sedan ledig till typ 17.. gah, jag kommer att vara asmegasuperdupertröttimorn ska jag ut å övningsköra lite hade jag tänkt inte bestämt vart än, men hojta till om någon är sugen på att hänga med. blir inte för tidigt och inte för sent
Kanske på söndag, imorgon är det barnkalas för hela slanten!Blir det någon körning för någon i helgen?
gustavsbergs-bussen då
Kan du inte byta dag?på lördag jobbar jag
Men på söndag!?
Kan du inte byta dag?
Imorgon skall det iaf vara plusgrader men på söndag minus, blir farligt att åka utan dubbdäck om det är fruset.
Crossbanan var halvfrusen, hård på vissa ställen och mjuk på andra. Enduroslingan var ganska hård det lilla jag provade. Blir nog sista körningen med sommardäck imorgon.Har det varit minusgrader i vindeln sista tiden, tänkte om man måste sätta på dubbdäcka
Crossbanan var halvfrusen, hård på vissa ställen och mjuk på andra. Enduroslingan var ganska hård det lilla jag provade. Blir nog sista körningen med sommardäck imorgon.
Ja idag blir det ingen körning alls, för mycket snö.Det blir vinterföre, snön har ju kommit.
Misären är här. Vitt överallt. En årstid av fylla och ångest.Ja idag blir det ingen körning alls, för mycket snö.
man är ju rena bakhjulsdemonen på en sådandäriga maskin, nu börjar jag förstå vad de är som är så kul med de där retarderna
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|