när du säger ordentligt trimmad sr125, menar du då en sr172?Mr_Malossi skrev:? Rsen kan nog få pisk rakt fram mot en sr125a som är ordentligt trimmad.
Har själv ägt en rs -02 fullpower och vet hur dom går.
när du säger ordentligt trimmad sr125, menar du då en sr172?Mr_Malossi skrev:? Rsen kan nog få pisk rakt fram mot en sr125a som är ordentligt trimmad.
Har själv ägt en rs -02 fullpower och vet hur dom går.
tvålen skrev:2298638FrekCt! Vad toppar den nu? Och vad borde den göra sen?
Får vi även se på bilder på måppen?crossniklas skrev:2298664Njaa vet ej, era kör ju om mig iaf. Går inge vidare nu, behöver först få tag i lättare vikter och montera in mina hårdare kopplingsfjädrar för att den ska gå till sin rätt!
![]()
Svanen skrev:2300256Fyfan, kan tänka mig vilket satans jävla axx den lär ha med den setupen!
Du drar nog en RS i raktframracing utan större problem, upp till en viss hastighet.
Pr0bz skrev:2301430Fan va du har gott om pengar =)
Tjänar du verkligen ngt på att trimma den sådär mkt? =) Kommer folk vilja köpa den senare?
prulle skrev:2358458Den där måste jag se när du e i Waxholm. Skrik om du ser en blå svart enduro. Tar nog en stekar tur förbicampingarna.
375 på prodecal.com eller nått eller hur.. jag fick min miniplåt förut... den gick på 361 å det va utan tuff namngrej..crossniklas skrev:2406351Så kom en litet paket på posten, däremot kostade det!![]()
![]()
![]()
Snart är unerkåpan klar när jag orkar fixa klart den. Så måste jag fixa lite prylar att fästa skylten med hos Swedol!![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |