Jaha då sitter man hemma med stukat självförtroende !! - Men körningen på Torpet var inte helt bortkastad ändå, kul att träffa Goffen och se hans nya R1:a
Ännu roligare var det att se hur han matade på med sin nya maskin.....både hojen, bakhjulet och all elektronik fick bekänna färg !!
Själv gick jag av i vänstern innan start å mål - Ingen fara med mig. Hojen behöver ny generatorkåpa, kopplingshandtag, lyftbobbiner etc. Några kåpor blev lite slipade och passagerarpinnarna blev lite böjda (men det är petitesser). Vet knappt vad som hände....helt plötsligt släppte framhjulet och SWOSH så låg jag i lecan.
Stort tack till Licenskillarna som hjälpsamt lånade ut verktyg, silvertejp och plastisk metall så att jag hjälpligt kunde ta mig hem.
Ska jag vara helt ärlig så var det nog dags för mig nu - De senaste körningarna har jag känt mig som Rossi på banorna.......och någon däruppe tyckte nog att det räckte nu !
Men hur ska jag få ihop hojen till Kortedalas körning på Falken den 25:e..........nä det går nog inte, jag får ta reservhojen och köra i långsam/medel.
Till Sturup den 29:e ska hojen däremot vara fixad. Jag har 8 dagar (och nätter) på mig.