View attachment 438390 Här har vi cidair den gamle räven !
Häng med ett pass på kinnekulle!
Är det någon av herrarna som kör SMC sport i Aug på åsen?
Japp, 5-6
Trevligt, ska du köra super snabb eller super lugn grupp?
Fler än ett par där detta hänt 2016->
https://www.facebook.com/edrperformance/videos/1541358629229032/
Ay caramba
Bokade mig i medel, första steg-6 körningen efter att jag tog licens så jag vet inte alls hur fort det kommer att gå, får väl känna av läget. Själv då?
Okey, jag bokade in mig i lugn, ny hoj med QS så tänkte försöka vänja mig vid det i lugn och ro
Ni som kör R1M, vad har ni valt för däck, RS10 bakdäcket höll endast i 200mil så dags o byta
Ja, fy fasen! Har gjort av med 5 bakdäck på 987 mil.....
Nu har jag gått övre till S21 bak. Första däcket höll ca: 400 mil gata + 4 bandagar! Helt fantastiskt!
Och för mig som inte är så vrålsnabb runt en bana så räcker S21 gott. Visst, man känner skillnad. Men inte så mycket att det egentligen har någon stor betydelse. S21 är ju ett däck med kraftigare / hårdare stomme och så är väl gummiblandningen aningens hårdare än RS10. Borde hålla för 600 mil gata, gissar jag.
Men jag har behållit RS10 fram. Det håller lätt 600 mil inkl. 4-5 bandagar för mig. Helt fantastiskt framgrepp med massor av grepp och jag har fått ett högt förtroende för greppet i det och hur det beter sig.
Grabben och jag delade på hojen ( 15+ 15 min i sträck ) och körde passen efter varandra. Vädret var soligt och ca:24 grader. Då var första gången jag kände att framdäcket sa ifrån lite när jag pressade på in i en kurva. Men det var nog lite för varmt kanske. Även S21:an i bak släppte lite lätt.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|