Ryktet säger att Crutchlow nu samtalar både med Suzuki och Ducati om en styrning för 2014.
Han har ju klagat högljutt och länge över att aldrig få en fabrikshoj, och det verkar ju vara hans främsta mål hela tiden.
Jag undrar egentligen vad den här besattheten grundar sig i, för visst fan måste det vara bättre att sitta på en Tech3 Yamaha än en "Factory Suzuki"?
Tech 3 Yamahan är ju i stort sett identiskt med fabrikshojarna som Lorenzo och Rossi sitter på, och den verkar ju vara en rätt potent hoj om man tittar på resultaten. Personligen är jag till 100% övertygad om att Crutchlow inte skulle placera sig bättre i racen även om han satt på Rossis eller Lorenzos hoj... Och att gå från en av fältets bästa hojar till en helt nyutvecklad och otestad Suzuki, eller en av fältets sämsta hojar (Duccen), känns ju rent idiotiskt... Vare sig det är en fabrikscykel eller inte? Eller?
Är det bara pengarna som lockar? Antar att man har bättre betalt i ett fabriksteam än ett satelitteam?
Han har ju klagat högljutt och länge över att aldrig få en fabrikshoj, och det verkar ju vara hans främsta mål hela tiden.
Jag undrar egentligen vad den här besattheten grundar sig i, för visst fan måste det vara bättre att sitta på en Tech3 Yamaha än en "Factory Suzuki"?
Tech 3 Yamahan är ju i stort sett identiskt med fabrikshojarna som Lorenzo och Rossi sitter på, och den verkar ju vara en rätt potent hoj om man tittar på resultaten. Personligen är jag till 100% övertygad om att Crutchlow inte skulle placera sig bättre i racen även om han satt på Rossis eller Lorenzos hoj... Och att gå från en av fältets bästa hojar till en helt nyutvecklad och otestad Suzuki, eller en av fältets sämsta hojar (Duccen), känns ju rent idiotiskt... Vare sig det är en fabrikscykel eller inte? Eller?
Är det bara pengarna som lockar? Antar att man har bättre betalt i ett fabriksteam än ett satelitteam?