CS Ikväll!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Tom skrev:
Vad gäller taskig ping så är det nog så att det är lite buggar i valves senaste uppdatering. Det är rapporter om lagg lite varstans, så jag antar att lösningen är att vänta på nästa uppdatering.
Med lite tur kanske det blir en tidig julklapp :)

Ska inte farfar vara med och spela snart? :tomten

MikkE

Guest
abstruse skrev:
Trots dålig syn, darrande ben, begynnande gikt, grånande och allt färre hårstrån, förflyttning medelst käpp, taskig ping etc, etc...

PENSIONÄRER KAN! :banana
det bidde ju fan 12 pers ett tag. jag kom in lite senare, tyvärr.

jag skyller mest på att jag hade världens minsta volym, hörde ju nästan inget. (vill inte att mor å far ska komma in och klaga :rolleyes: )

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MikkE skrev:
det bidde ju fan 12 pers ett tag. jag kom in lite senare, tyvärr.

jag skyller mest på att jag hade världens minsta volym, hörde ju nästan inget. (vill inte att mor å far ska komma in och klaga :rolleyes: )

headphones.com? :7peta

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
suck...
Hej alla glada!
Nu jeflar ska här spelas ikväll, varit lite frånvarande pga både d ena och d andra...
Men ikväll så smäller d som sagt, hoppas att få se många nunor där ikväll, tänkte hoppa in vid en 21.30 första gången för att få lite längre speltid, e d ingen där då så kollar jag vid 22.00, e d ingen där DÅ så kommer jag och söker upp var och ....

Tänkte även lägga upp lite allmänna tips, läggas i en egen tråd kanske och hålla den till enbart tips och tacs??
Ju fler åsikter i den desto roligare!!

mmm, hoppas på skjutande ikväll!!!

YaZ

Gelehallon
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Neppz
mmm skrev:
Hej alla glada!
Nu jeflar ska här spelas ikväll, varit lite frånvarande pga både d ena och d andra...
Men ikväll så smäller d som sagt, hoppas att få se många nunor där ikväll, tänkte hoppa in vid en 21.30 första gången för att få lite längre speltid, e d ingen där då så kollar jag vid 22.00, e d ingen där DÅ så kommer jag och söker upp var och ....

Tänkte även lägga upp lite allmänna tips, läggas i en egen tråd kanske och hålla den till enbart tips och tacs??

Om allting går osm jag har tänkt så är jag där och spelar med dig vid 21:30 :)
Gör det inte det, så är jag inte där och spelar alls ;)
:confused:

KIRE

Guest
mmm skrev:
Hej alla glada!

Bra intiativ. Jag spelar gärna tidigare än 22 varje dag för jag måste sova ganska
tidigt. 21 hade funkat bra för mig

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Acrid skrev:
Sluta uppfinna... :rolleyes: Tar får lång tid...avbrott i spelet...störande och om varenda liten mupp ska säga att: hörrenini nu kastar jag en flääääsh in bland lådorna där borta vid höger vägg ..ni vet där borta vid stegen...::::: Varenda gng en granat ska kastas...segt.

Du behöver inte överdriva, dessutom, klanspelare pratar betydligt mer än vad som sker på public. Kommunikation är nyckeln till allt. De tillfällen där man inte kan kosta på sig att ge korta kommandon eller underrätta övriga teamspelare att man ser den lede fi, antal och var är tämligen få. Du som är ung och har framtiden för dig torde väl kunna multit-task:a? :gnissla

MikkE

Guest
jag är på tidigare ikväll. typ 21:30 då rå! ligger lite back med sovtimmar.. usch usch!

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
suck...
spela kl 21.00 idag. Jag tänkte hoppa in då och hoppas på fler folk!!

MikkE

Guest
hihi :rolleyes:

Bifogat

• de_aztec0000.jpg
    de_aztec0000.jpg
    56.5 KB · Visningar: 45
  • de_inferno0001.jpg
    de_inferno0001.jpg
    52.8 KB · Visningar: 47
Nyheter
EICMA 2024: Ducati