MikkE
Guest
men sen så har du en sån där va heter det... hmm..... visst ja!... FUSKBUGG!!!!Nisse Järnet skrev:Tack för ytterligare en god match!(Prodigyscreenen var jag vs MikkE och Rigge, men dom stack sen)
men sen så har du en sån där va heter det... hmm..... visst ja!... FUSKBUGG!!!!Nisse Järnet skrev:Tack för ytterligare en god match!(Prodigyscreenen var jag vs MikkE och Rigge, men dom stack sen)
?!?! Låter helskumt! Lagg så in åt ****?spenk skrev:Då har även jag känt på lite MEN varför i helvete måste jag göra allt två ggr?
Jag tar två steg framåt..... vips är jag tillbaka på ruta ett
Jag strafar lite åt höger.....vips är jag tillbaka, jag tror ni fattar!!
HJÄÄÄÄÄLP!!!!!! varför är det så här!!??
spenk skrev:Då har även jag känt på lite MEN varför i helvete måste jag göra allt två ggr?
Klassiskt AsLAGGspenk skrev:Då har även jag känt på lite MEN varför i helvete måste jag göra allt två ggr?
kajlyl skrev:några som e med ikväll/natt?
Blue skrev:Tack för ikväll! Grymt roligt ännu en gång!![]()
Nu tänker jag tjata lite om min mic igen.
Problemet är attjag kan användaden i ljudinspelaren och jag kan höra att den funkar när jag "kalibrerar" den i CS menyn men den verkar inte funka i själva spelet.![]()
Någon som har några ideér om vad som kan vara fel (förrutom SBT då)?
Trycker du på rätt knapp?Blue skrev:Tack för ikväll! Grymt roligt ännu en gång!![]()
Nu tänker jag tjata lite om min mic igen.
Problemet är attjag kan användaden i ljudinspelaren och jag kan höra att den funkar när jag "kalibrerar" den i CS menyn men den verkar inte funka i själva spelet.![]()
Någon som har några ideér om vad som kan vara fel (förrutom SBT då)?
Nisse Järnet skrev:Trycker du på rätt knapp?INGEN som vill lira nu??
Blue skrev:Nu känner jag mig lite puckad!![]()
Ska man trycka på en knapp så är det ju inte så konstigt att den inte funkar för det har inte jag gjort.
Får kolla på det sen, tack å bock Nisse![]()
kan man ha den funktionen hela tiden eller sätter du på micken varje gång du går in? om man kan ha så hela tiden, hur gör man då i så fall??abstruse skrev:Testa att stäng av micen i Windows/Creatives/ljudkorttillverkarens mixerbord och prova igen.
Edit: Jag har alltså min mic avstängd i Windows och kör bara den aktiverad i respektive applikation.
hahahah. inte konstigt då!Blue skrev:Nu känner jag mig lite puckad!![]()
Ska man trycka på en knapp så är det ju inte så konstigt att den inte funkar för det har inte jag gjort.
Får kolla på det sen, tack å bock Nisse![]()
Va? Det är ju bara kryssa i rutan i volymskiten så är det klartMikkE skrev:kan man ha den funktionen hela tiden eller sätter du på micken varje gång du går in? om man kan ha så hela tiden, hur gör man då i så fall??
skulle vara perfa ju![]()
MikkE skrev:kan man ha den funktionen hela tiden eller sätter du på micken varje gång du går in? om man kan ha så hela tiden, hur gör man då i så fall??
skulle vara perfa ju![]()
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!