kajlyl
Tillbaka!
Vilka e på ikväll??
kajlyl skrev:Vilka e på ikväll??
Blue skrev:Jag kommer nog in och lirar en stund....
Brukar säga att jag bara ska spela en stund till flickvännen, när hon sen går och läggersig brukar hon muttra något om trettioårs-kris och att jag faktiskt borde göra något vettigt på kvällarna...
Blue skrev:Jag kommer nog in och lirar en stund....
Brukar säga att jag bara ska spela en stund till flickvännen, när hon sen går och läggersig brukar hon muttra något om trettioårs-kris och att jag faktiskt borde göra något vettigt på kvällarna...
mmm skrev:
spenk skrev:Då har även jag känt på lite MEN varför i helvete måste jag göra allt två ggr?
Jag tar två steg framåt..... vips är jag tillbaka på ruta ett
Jag strafar lite åt höger.....vips är jag tillbaka, jag tror ni fattar!!
HJÄÄÄÄÄLP!!!!!! varför är det så här!!??
abstruse skrev:Ni ska få pisk hela bunten!
Henken skrev:Jag är på ikväll såklart. Vad hette den där banan vi körde iförrgår som var lite mysko...med plankor för ett fönster och trasig golv lite här & där.
(Bra beskrivning, jag vet)
telia ADSL 0,5MrGooFy skrev:Vad har du för uppkoppling?
Gör det.spenk skrev:telia ADSL 0,5
kansek ska stänga DC undertiden????
så gör jag alltid när jag ska lira. annars kan jag få rundgång om jag har för hög musik som jag alltid har. jag trodde att micen kunde aktiveras av sig när man satte igång ett spel eller nåt.. ?? äh skit sammaabstruse skrev:Du dubbelklickar ju bara på högtalarikonen i system tray, sedan kryssar du i rutan "ljud av" under micen. Sedan är det klart.
När du väl nyttjar micen i CS så kör ju applikationen en "override" på windows-inställningen så det funkar iaf.
Men om du kryssar i rutan så funkar ju micken ändå, bara att du inte hör dig själv ur dina egna högtalare.MikkE skrev:så gör jag alltid när jag ska lira. annars kan jag få rundgång om jag har för hög musik som jag alltid har. jag trodde att micen kunde aktiveras av sig när man satte igång ett spel eller nåt.. ?? äh skit samma
va. funkar det då? jag hör inte mig men ni hör mig alltså..Nisse Järnet skrev:Men om du kryssar i rutan så funkar ju micken ändå, bara att du inte hör dig själv ur dina egna högtalare.
spenk skrev:kansek ska stänga DC undertiden????
MikkE skrev:va. funkar det då? jag hör inte mig men ni hör mig alltså..
spenk skrev:telia ADSL 0,5
kansek ska stänga DC undertiden????
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati