Johanjulgran
#25 supermotard
CD-key nu fort
Tjena jag behöver en CD-key till cs
Finns det någon som kan hjälpa mig?? snälla
Tjena jag behöver en CD-key till cs
Henken skrev:Det är gay att skryta (och vara bättre än mig på CS)
mmm skrev:aja, va längesedan man posta en bild....
titta va ja hitta....
Acrid skrev:Men överdriv lite då!
jadå. jag kan skicka dig en på msnJohanjulgran skrev:Tjena jag behöver en CD-key till cs
kniv e GAY..........abstruse skrev:
abstruse skrev:
Då tycker jag att du kan börja med att köpa ett speciellt vapen som du kan börja exprimentera med, jag har själv AK47 som favvo. Och man kan inte skuta sönder/ihjäl någon om man mepprar ett helt mag äver om personen e bara några meter ifrån en. man får ta och skjuta max 5 salvor i taget för att få bästa resultat. Det är bara för att när man mepprar som fan så kan man inte sikta ordentligt, då rekylen gör så att det bara blir bajs av allt. Man lär sig efter ett tag hur olika vapen fungerar. Prova då med att lära dig ett fåtal vapen först, typ AK47(T) eller M4(CT), de e dom som fungerar bäst i både närstrider och på avstånd.Maverick skrev:Nån som kan ge en kass rookie lite tips.. tror jag dödade två st igår o spelade typ 2 timmar... fattar liksom inte rikigt.. tycker man kan stå o skjuta ett mag på en kille som inte dör o han skjuter ett skott o man e död.. när man startar så kör jag ju hela tiden autobuy.. ska man välja något annat där kanske?? spelade lite själv i natt då de inte var nån inne på hubben.. o valde ett fett sniperrifle.. e de något o gå runt me?? eller vilka vapen ska man köpa??
Maverick skrev:Nån som kan ge en kass rookie lite tips.. tror jag dödade två st igår o spelade typ 2 timmar... fattar liksom inte rikigt.. tycker man kan stå o skjuta ett mag på en kille som inte dör o han skjuter ett skott o man e död.. när man startar så kör jag ju hela tiden autobuy.. ska man välja något annat där kanske?? spelade lite själv i natt då de inte var nån inne på hubben.. o valde ett fett sniperrifle.. e de något o gå runt me?? eller vilka vapen ska man köpa??
Maverick skrev:Nån som kan ge en kass rookie lite tips.. tror jag dödade två st igår o spelade typ 2 timmar... fattar liksom inte rikigt.. tycker man kan stå o skjuta ett mag på en kille som inte dör o han skjuter ett skott o man e död.. när man startar så kör jag ju hela tiden autobuy.. ska man välja något annat där kanske?? spelade lite själv i natt då de inte var nån inne på hubben.. o valde ett fett sniperrifle.. e de något o gå runt me?? eller vilka vapen ska man köpa??
abstruse skrev:....så kan man gå en onödig död till mötes...
gladh skrev:Ge mig ett exempel på när att dö i CS inte är onödigt
gladh
Bra exempel på detta:abstruse skrev:Springer man för tätt ihop i slutet av en match riskerar man också att dö hela bunten av en välplacerad HE-granat. Onödigt.
Nisse Järnet skrev:Bra exempel på detta:
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |