Nisse Järnet
pschyy =D
Skit bara att MikkEs exploderade 0.1s före mint-rex skrev:Den där e fan helt hemsk. Men snygg!
Skit bara att MikkEs exploderade 0.1s före mint-rex skrev:Den där e fan helt hemsk. Men snygg!
gladh skrev:Ge mig ett exempel på när att dö i CS inte är onödigt
gladh
Maverick skrev:Nån som kan ge en kass rookie lite tips.. tror jag dödade två st igår o spelade typ 2 timmar... fattar liksom inte rikigt.. tycker man kan stå o skjuta ett mag på en kille som inte dör o han skjuter ett skott o man e död.. när man startar så kör jag ju hela tiden autobuy.. ska man välja något annat där kanske?? spelade lite själv i natt då de inte var nån inne på hubben.. o valde ett fett sniperrifle.. e de något o gå runt me?? eller vilka vapen ska man köpa??
abstruse skrev:Sensmoral, ge allt för laget, inte för dina egna stats. ...och köp alltid kevlarvästen!
mmm skrev:lr alltid deffkit
abstruse skrev:Låter måhända konstigt, men det finns tillfällen då en ärefull död måste gå före att överleva. CS är ett lagspel, något få har fattat då man spelar public. Det är måhända kul att se sitt nick överst på listan, men det är de facto det vinnande laget som är den riktiga segraren.
gladh skrev:På något oändligt märkligt sätt i all panik så lyckades jag meja ner alla T, varpå jag hör i hörlurarna "herregud gladh, jag trodde du var en såndär pacifist". Den som kläckte det ska ha stort tack för ett utav denhär månadens största garv.
gladh skrev:Förresten så höll jag på att garva ihjäl mig när jag spelade CS med er för en sisådär två veckor sedan. På något sätt hamnade jag bakom tre T tillsammans med en CT på de_dust2(?). På något oändligt märkligt sätt i all panik så lyckades jag meja ner alla T, varpå jag hör i hörlurarna "herregud gladh, jag trodde du var en såndär pacifist". Den som kläckte det ska ha stort tack för ett utav denhär månadens största garv.
fan va jag rockart-rex skrev:Den där e fan helt hemsk. Men snygg!
de e bara för att jag e snabbare än digNisse Järnet skrev:Skit bara att MikkEs exploderade 0.1s före min
Skaru ha stryk?! Va va va??!MikkE skrev:fan va jag rockar
de e bara för att jag e snabbare än dig
jag är nog lite av en egoist har jag märkt inte bra det.......
Nisse Järnet skrev:Skaru ha stryk?! Va va va??!
du är lika mkt med som jag är. vi är ju en "familj" juabstruse skrev:Hörru Kurre! Dra inte in mig i ert kärleksgnabb!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|