Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
abstruse skrev:Nähä, jag var jätte spelglad! Hade hyffsat flyt i samtliga matcher förutom två då det gick riktigt dåligt.![]()
Du bluffar! Du spelade såhär heeeeeela tiden!
abstruse skrev:Nähä, jag var jätte spelglad! Hade hyffsat flyt i samtliga matcher förutom två då det gick riktigt dåligt.![]()
abstruse skrev:Imorgon har Skadron SH Väst ett jättehemligt möte i det nilénska palatset om allt går planenligt. Hemlig pizza ska ätas, hemliga planer ska smidas och en jättemassa hemliga saker ska diskuteras...
Henken skrev:Nån som är med? Jag hoppar in nu & väntar på motstånd...
-Lowrider- skrev:Vilken server lirar ni på ?? Är det fortfarande cs.ekhagen .......password moped????
R2 skrev:JJJJAAAAAAAAAAAA iceworld vore så jävla kul, jag spelar inte så mycket på SH servern för att den saknar just iceworld, please
Blue skrev:Jag skulle vilja ha med Assault UPC den är 100% bättre än den vanliga Assault kartan. Har den i datorn som Zip-fil till vem ska jag skicka den?
Losec skrev:Förmodligen till Tom Byron. Det är han som har servern om jag inte har helt fel för mig.
t-rex skrev:Wallhack... jojo....
Nu är det så här. Vi är på en sporthojsserver. Vad man lyckas prestera i ett pjamasbrottarspel respektive ett cross-hojsspel är totalt irrelevant. MotGP2 däremot, det handlar om *trumvirvel* sporthojar. Rejshojjar till och med!
Till protokollet bör även tas att det handlade om Abs spel, som han har hemma, och som jag aldrig har provat förut. Jag ägde. Inte heller Acrid var någe vidare värst på det där. Kul var det dock!
t-rex skrev:Hehe, det du glömde var väl att berätta hur bromsarna egentligen fungerade?
Nästa gång skall jag köra snabbare! Och samla mod till att göra samma sak IRL!
Hahahahabstruse skrev:F ö kan intresseklubben anteckna att Orm-Rex kör med wallhack på MotoGP 2 på Xboxen!
Du är på mitt lag nästa gångzike skrev:Deppa inte allt för mycket nu Henken![]()
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!