CS Ikväll!

Henken

Guest
abstruse skrev:
Imorgon har Skadron SH Väst ett jättehemligt möte i det nilénska palatset om allt går planenligt. Hemlig pizza ska ätas, hemliga planer ska smidas och en jättemassa hemliga saker ska diskuteras...

Ok :va Då får jag ha ett eget hemlig möte som är så hemligt att inte ens jag vet om jag får komma. Det kommer hållas hemla hos mig(Så hemligt var det)
Som tilltug bjuds hemlor som är hemliga varianter av semlor, hemulen kommer eventuellt att vara med men isåfall som hemlig gäst. En av de hemliga ingredienserna i hemlorna kommer vara hemlig jäst. :fyllisar

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
-Lowrider- skrev:
Vilken server lirar ni på ?? Är det fortfarande cs.ekhagen .......password moped????

Det är hemli....... äähhhhhh, aaa, det gör vi. Söndag kommer det att vara fullt. Se till att vara i tid! Osså e det ver 1.6, inte 1.5.

Kan vi få lite kortare round-time, samt en bomb som smäller lite fortare? Som det är nu kan en ct ta ut hela laget, koka kaffe och sedan deffa.

Och jag vill fortfarande ha FY_Iceworld tror jag den heter. Bara för att leka någon gång emellanåt. Eller speedball!

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
JJJJAAAAAAAAAAAA iceworld vore så jävla kul, jag spelar inte så mycket på SH servern för att den saknar just iceworld, please

Henken

Guest
Jaha, det där sög verkligen hästpung. Aldrig blivit så mördad som idag :mad: :4skrika

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
R2 skrev:
JJJJAAAAAAAAAAAA iceworld vore så jävla kul, jag spelar inte så mycket på SH servern för att den saknar just iceworld, please

Jag skulle vilja ha med Assault UPC den är 100% bättre än den vanliga Assault kartan. Har den i datorn som Zip-fil till vem ska jag skicka den?

Losec

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
Aprilia
Blue skrev:
Jag skulle vilja ha med Assault UPC den är 100% bättre än den vanliga Assault kartan. Har den i datorn som Zip-fil till vem ska jag skicka den?

Förmodligen till Tom Byron. Det är han som har servern om jag inte har helt fel för mig.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Losec skrev:
Förmodligen till Tom Byron. Det är han som har servern om jag inte har helt fel för mig.

Fel! Fel! Fel!

Det är Tom utan Byrån som har servern.

Jo, vi kommer göra lite ändringar på servern. Jag ska samla ihop en lista och maila Tom angående såväl timing av bomben som ett gäng nya maps såväl i rotation som andra valbara för admin. Speedball, iceworld och Assault_winter, eller vad den heter, köper jag personligen till fullo.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
F ö kan intresseklubben anteckna att Orm-Rex kör med wallhack på MotoGP 2 på Xboxen! :huvet Fråga mig inte hur han lyckas, men fuskar gör han, på något sätt... :rolleyes: :va :gnissla

Om han nu skulle börja malla sig.

Felformulerat inser jag...

När han nu kommer börja brösta upp sig inom x antal timmar, fråga vederbörande hur det gick i Dead or Alive 3 samt MX Superfly... :yoparty :banana

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Wallhack... jojo....

Nu är det så här. Vi är på en sporthojsserver. Vad man lyckas prestera i ett pjamasbrottarspel respektive ett cross-hojsspel är totalt irrelevant. MotGP2 däremot, det handlar om *trumvirvel* sporthojar. Rejshojjar till och med!

Till protokollet bör även tas att det handlade om Abs spel, som han har hemma, och som jag aldrig har provat förut. Jag ägde. Inte heller Acrid var någe vidare värst på det där. Kul var det dock!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
t-rex skrev:
Wallhack... jojo....

Nu är det så här. Vi är på en sporthojsserver. Vad man lyckas prestera i ett pjamasbrottarspel respektive ett cross-hojsspel är totalt irrelevant. MotGP2 däremot, det handlar om *trumvirvel* sporthojar. Rejshojjar till och med!

Till protokollet bör även tas att det handlade om Abs spel, som han har hemma, och som jag aldrig har provat förut. Jag ägde. Inte heller Acrid var någe vidare värst på det där. Kul var det dock!

Nedrans skräpspel! Inte alls verklighetsrelaterat! Utan någon som helst förankring i RR-världen! Felprogrammerat! Feldoserade kurvor! För lite luft i däcken! För runda hjul! För hal asfalt! För svampiga fjädrar! Hade luft i bromssystemet och vatten i tanken! Dessutom glömde jag vrida om startnyckeln, skulle man det? :tomten

Nästa gång... :rolleyes:

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Hehe, det du glömde var väl att berätta hur bromsarna egentligen fungerade?

Nästa gång skall jag köra snabbare! Och samla mod till att göra samma sak IRL!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
t-rex skrev:
Hehe, det du glömde var väl att berätta hur bromsarna egentligen fungerade?

Nästa gång skall jag köra snabbare! Och samla mod till att göra samma sak IRL!

Hehe! Det visste jag ju inte ens själv! :gnissla

Ni får komma över oftare, så man har en anledning att spela. Jag sitter ju inte och lirar själv, det är trist...

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
ett förslag, detta är en mycket rolig bana, iceworld3, mycket underhållande och samtidigt lite av en AIM bana = träning när vi leker.
leta upp med all seeing eye, serverspy eller vad ni nu kör... och prov spela.
den vill jag ha med, hellre än speedball...

Bifogat

• iceworld3.jpg
    iceworld3.jpg
    33.4 KB · Visningar: 41

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Överstepräst Tom ringde och väckte mig för en stund sedan. :tomten

Vi kom överens om att det ska läggas upp ett gäng nya banor på servern. En del av dem som nämnts i tråden samt Gelleråsen och några andra. C4-timern är nu också justerad neråt, till fem sekunder eller något. Allt för att matcha somliga spelares heta temperament och korta stubin... :rolleyes: :tungan

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...