CS Ikväll!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Var inne en kortis nyss, men vi var bara tre st mest. Hoppas på lite fler ikväll.

Just ja, vet ni va Rex sa till mig före han och mmm lyfte mot Jätteborg häromdagen?

"Det var jättesnällt av dig att lägga dig mot mig i MotoGP 2, framför allt när lillbrorsan var med mig. Matte måste ju känna respekt och beundran inför mig som storebror, sålunda var det en fin gest du visade. Precis som varje gång du låter mig fragga dig i CS, jag förstår vilken uppoffring det måste vara. Allt detta tyder ju på ett väldigt stort hjärta och anmärkningsvärd livsinsikt."

Tja, vad kan jag säga Rex? Tack, det värmer...

:rolleyes:

*host*

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Henken skrev:
Varför tar ni bort chatfunktionen? Suger att skriva i konsolen

Jaha, det var du som var Ekoo?

Det är nog du som har supit bort inställningen i din config. Gå in i dina inställningar och binda om den mot Y så ska du se att det funkar. Jag chattade med Y och det funkade ytmärkt.

(Spela gärna under ditt SH-nick på SH-servern...)

Henken

Guest
abstruse skrev:
Jaha, det var du som var Ekoo?

Det är nog du som har supit bort inställningen i din config. Gå in i dina inställningar och binda om den mot Y så ska du se att det funkar. Jag chattade med Y och det funkade ytmärkt.

(Spela gärna under ditt SH-nick på SH-servern...)

Det var ingen inne tidigare & det var så ödsligt att springa omkring själv på torn-banan med alla hemska ljud. Kulsprute-eld och åska (?) i bakgrunden där mina fotsteg ekade mellan husväggarna, vilket ledde fram till mitt temporära nick...
Edit: Nu funkade chatgrejjen igen efter inställningsändring som nån (inte jag) varit & ändrat på.

Last edited:

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Henken skrev:
Det var ingen inne tidigare & det var så ödsligt att springa omkring själv på torn-banan med alla hemska ljud. Kulsprute-eld och åska (?) i bakgrunden där mina fotsteg ekade mellan husväggarna, vilket ledde fram till mitt temporära nick...
Edit: Nu funkade chatgrejjen igen efter inställningsändring som nån (inte jag) varit & ändrat på.

:hihi :tummenupp

Henken

Guest
Ok, nåt är gay med mitt CS, nu kan jag inte se folk skriva nåt i chaten längre & trots att jag kan trycka på Y och få fram"say:" så syns det inget!?!

MikkE

Guest
Nisse Järnet skrev:
Fan kan vi inte lira lite senare än 19? Typ 22? Alla är väl lediga nu? Har ju knappt vaknat än... :7peta
JA!!! jag slutar jobba typ 00:30 å e hemma kvart i eller hel.. va fan kvar å lira då!!!

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Var inne o lekte i 3 min. Bra tillägg Tom! Nus kall jag bara se om bakfyllan kan släppa så att dubbelseendet blir bättre...

Dufva

Guest
De va ju lite kul men de va lite dålig uppslutning bara. duddits hette ja när ja spelade föresten.

Henken

Guest
KIRE skrev:
Men nu stack ju henken så jag blev alldeles själv :gråta
Du dödade mig alldeles för mkt :D Nä, men jag vill ju kunna se vad folk skriver i chaten & skriva grejjer själv :gråta Försöker fixa...

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...