Henken
Guest
Boom-boom long time tonight soldierboys?

Henken skrev:Boom-boom long time tonight soldierboys?![]()
![]()
KIRE skrev:Självklart![]()
Tidpunkt?
Själv föreslår jag 19 tiden![]()
Henken skrev:Varför tar ni bort chatfunktionen? Suger att skriva i konsolen
abstruse skrev:Jaha, det var du som var Ekoo?
Det är nog du som har supit bort inställningen i din config. Gå in i dina inställningar och binda om den mot Y så ska du se att det funkar. Jag chattade med Y och det funkade ytmärkt.
(Spela gärna under ditt SH-nick på SH-servern...)
Henken skrev:Det var ingen inne tidigare & det var så ödsligt att springa omkring själv på torn-banan med alla hemska ljud. Kulsprute-eld och åska (?) i bakgrunden där mina fotsteg ekade mellan husväggarna, vilket ledde fram till mitt temporära nick...
Edit: Nu funkade chatgrejjen igen efter inställningsändring som nån (inte jag) varit & ändrat på.
Lediga exkat! då spelar vi hela dagenNisse Järnet skrev:Fan kan vi inte lira lite senare än 19? Typ 22? Alla är väl lediga nu? Har ju knappt vaknat än...![]()
JA!!! jag slutar jobba typ 00:30 å e hemma kvart i eller hel.. va fan kvar å lira då!!!Nisse Järnet skrev:Fan kan vi inte lira lite senare än 19? Typ 22? Alla är väl lediga nu? Har ju knappt vaknat än...![]()
Dufva skrev:Vilken server e de som gäller om man vill döda lite sporthojare då?![]()
Du dödade mig alldeles för mktKIRE skrev:Men nu stack ju henken så jag blev alldeles själv![]()
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!