Nisse Järnet
pschyy =D
Skulle gissa att du har 1.5 då. Tanka 1.6 här: http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=130271johanrehn80 skrev:På skivan står det Win 95-98. kan det vara felet? jag har ME
Skulle gissa att du har 1.5 då. Tanka 1.6 här: http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=130271johanrehn80 skrev:På skivan står det Win 95-98. kan det vara felet? jag har ME
Kolla här!..!AnesThesiA DeZ skrev:Vilken server lirar nå på, nån sporthoj server?
Jag vill vara med!
Håller med! Tjoffe mfl är ju über! Tror mycket handlar om hur mycket man har lirat, och hur man har lirat (klan, public mm). Träna är väl egentligen det enda man kan göra.Maverick skrev:Måste ge fett me creds åt många av CS-spelarna som finns på sh-servern.. hur i helvete kan ni vara så jävla grymma.. tycker jag har spelat runt nu på rätt många servrar eftersom det inte spelas så mkt på sh.com.. men de e sällan man möter så många bra spelare som finns här.. blir grymt impad varje gång jag e me.. ni e så jävla samspelta.. samtidigt ruskigt jävla besviken på mig själv att jag e så jävla kass.. vill ju oxå vara lika grymma som ni!!
Nisse Järnet skrev:Håller med! Tjoffe mfl är ju über! Tror mycket handlar om hur mycket man har lirat, och hur man har lirat (klan, public mm). Träna är väl egentligen det enda man kan göra.
Nisse Järnet skrev:Håller med! Tjoffe mfl är ju über! Tror mycket handlar om hur mycket man har lirat, och hur man har lirat (klan, public mm). Träna är väl egentligen det enda man kan göra.
KIRE skrev:Kom på en bra sak jag läste nån gång.
Ju bättre man är på cs ju mindre övrigt socialt liv har man.
Brukar alltid tänka på det när det går dåligt
spenk skrev:Alltså är jag djävulskt social......
Nu funkar det igen brand väggen motarbetade mig lite!
Maverick skrev:Måste ge fett me creds åt många av CS-spelarna som finns på sh-servern.. hur i helvete kan ni vara så jävla grymma.. tycker jag har spelat runt nu på rätt många servrar eftersom det inte spelas så mkt på sh.com.. men de e sällan man möter så många bra spelare som finns här.. blir grymt impad varje gång jag e me.. ni e så jävla samspelta.. samtidigt ruskigt jävla besviken på mig själv att jag e så jävla kass.. vill ju oxå vara lika grymma som ni!!
Nisse Järnet skrev:JAG VILL SPELA! Typ 21-22-23? När ska vi börja?
Glömde att mmm är ju jävligt brutal också! Kom in igen mmm! Fler har rostat bröd nu på 3:an.Maverick skrev:Måste ge fett me creds åt många av CS-spelarna som finns på sh-servern.. hur i helvete kan ni vara så jävla grymma.. tycker jag har spelat runt nu på rätt många servrar eftersom det inte spelas så mkt på sh.com.. men de e sällan man möter så många bra spelare som finns här.. blir grymt impad varje gång jag e me.. ni e så jävla samspelta.. samtidigt ruskigt jävla besviken på mig själv att jag e så jävla kass.. vill ju oxå vara lika grymma som ni!!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|