CS Ikväll!

AnesThesiA DeZ

Högt uppsatt medlem i slöar-föreningen..
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Kawasaki KX125 -92 enduro
Vilken server lirar nå på, nån sporthoj server?
Jag vill vara med!
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Måste ge fett me creds åt många av CS-spelarna som finns på sh-servern.. hur i helvete kan ni vara så jävla grymma.. tycker jag har spelat runt nu på rätt många servrar eftersom det inte spelas så mkt på sh.com.. men de e sällan man möter så många bra spelare som finns här.. blir grymt impad varje gång jag e me.. ni e så jävla samspelta.. samtidigt ruskigt jävla besviken på mig själv att jag e så jävla kass.. vill ju oxå vara lika grymma som ni!! :)
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Maverick skrev:
Måste ge fett me creds åt många av CS-spelarna som finns på sh-servern.. hur i helvete kan ni vara så jävla grymma.. tycker jag har spelat runt nu på rätt många servrar eftersom det inte spelas så mkt på sh.com.. men de e sällan man möter så många bra spelare som finns här.. blir grymt impad varje gång jag e me.. ni e så jävla samspelta.. samtidigt ruskigt jävla besviken på mig själv att jag e så jävla kass.. vill ju oxå vara lika grymma som ni!! :)
Håller med! Tjoffe mfl är ju über! Tror mycket handlar om hur mycket man har lirat, och hur man har lirat (klan, public mm). Träna är väl egentligen det enda man kan göra.
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
Nisse Järnet skrev:
Håller med! Tjoffe mfl är ju über! Tror mycket handlar om hur mycket man har lirat, och hur man har lirat (klan, public mm). Träna är väl egentligen det enda man kan göra.

...och tränar gör man, och dör mest hela tiden så den biten är man jävligt säker på!!!! :gnissla

Har rensat burken (igen) och har problem att starta steam, är det några inställningar eller så man ska ha koll på eller??!!

har ni haft liknande prob så hör av er snarast!!!.....måste ju öva :rolleyes:
 

KIRE

Guest
Nisse Järnet skrev:
Håller med! Tjoffe mfl är ju über! Tror mycket handlar om hur mycket man har lirat, och hur man har lirat (klan, public mm). Träna är väl egentligen det enda man kan göra.


Du är inte så j-a kass själv heller nisse :tummenupp
Även fast jag lyckas skjuta dig ngn gång ibland :tungan
 

KIRE

Guest
Kom på en bra sak jag läste nån gång.

Ju bättre man är på cs ju mindre övrigt socialt liv har man.
Brukar alltid tänka på det när det går dåligt :hihi
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
KIRE skrev:
Kom på en bra sak jag läste nån gång.

Ju bättre man är på cs ju mindre övrigt socialt liv har man.
Brukar alltid tänka på det när det går dåligt :hihi

Alltså är jag djävulskt social...... :rolleyes:

Nu funkar det igen brand väggen motarbetade mig lite!
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
Maverick skrev:
Måste ge fett me creds åt många av CS-spelarna som finns på sh-servern.. hur i helvete kan ni vara så jävla grymma.. tycker jag har spelat runt nu på rätt många servrar eftersom det inte spelas så mkt på sh.com.. men de e sällan man möter så många bra spelare som finns här.. blir grymt impad varje gång jag e me.. ni e så jävla samspelta.. samtidigt ruskigt jävla besviken på mig själv att jag e så jävla kass.. vill ju oxå vara lika grymma som ni!! :)


Vänta bara tills jag kommer in igen.
Då ska du få se på en som är i samma grad som du ungefär skulle jag tro, och jag har ändå spelat en hel del cs en gång i tiden. ;)
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
jag sätter mig och glor en stund på servern nu...
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Maverick skrev:
Måste ge fett me creds åt många av CS-spelarna som finns på sh-servern.. hur i helvete kan ni vara så jävla grymma.. tycker jag har spelat runt nu på rätt många servrar eftersom det inte spelas så mkt på sh.com.. men de e sällan man möter så många bra spelare som finns här.. blir grymt impad varje gång jag e me.. ni e så jävla samspelta.. samtidigt ruskigt jävla besviken på mig själv att jag e så jävla kass.. vill ju oxå vara lika grymma som ni!! :)
Glömde att mmm är ju jävligt brutal också! Kom in igen mmm! Fler har rostat bröd nu på 3:an.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top