Kollade upp det där jag också, jag hade samma antal kills på både /rank och /top10.abstruse skrev:Tom, hur funkar det med statsen på Top10 egentligen?![]()
Beror ju på hur mycket du dött osv också. Allt står ju på /top10.MikkE skrev:lite från ikväll
men jag hajjar inte det där med top10 egentligen.. jag hade fler kills och bla bla bla än vissa andra, men ändå ligger jag på en sketen 13:e plats. jag skulle annasr vara på typ.. 7:e-9:e... koooonstigt det där..![]()
det var en som hade mindre av ALLT som jag hade mer av.. strange :kockoNisse Järnet skrev:Beror ju på hur mycket du dött osv också. Allt står ju på /top10.
Hihih jag är också me på dina screensDu va vass idag MikkE!
Nja, beror på massa saker. Som sagt, kolla på allt nästa gång.MikkE skrev:det var en som hade mindre av ALLT som jag hade mer av.. strange :kocko
Det ska jag fanemej göra.. ta print screen/F5 å grejjer!!Nisse Järnet skrev:Nja, beror på massa saker. Som sagt, kolla på allt nästa gång.
jaaa.... hmm,, dom små jäklarnat-rex skrev:Vad är RT? En klan? Come get some!
Nåt sånt. Hade iaf fler kills än domt-rex skrev:Vad är RT? En klan? Come get some!
skryt bara.. tänk inte på mig..Nisse Järnet skrev:Nåt sånt. Hade iaf fler kills än dom![]()
![]()
Du har ju blivigt mycket bättre på kort tid! Mycket handlar om att lära sig banorna och vilka ställen som är bra/dåliga på respektive bana. Ditt sikte är det ju inget fel på. Testa häng efter några av pro-lirarna på SH-servern så ser du vart dom går osvMaverick skrev:skryt bara.. tänk inte på mig..
Jag tror de e något fel på mitt cs.. de verkar som jag bara kan köpa lösplugg till mina ärtbörsor.. få nog skaffa nytt spel o installera om skiten..![]()
Hehe.. de var en trevlig natt.. spel från 23.30-08.30 på sh-servern.. dax o sova lite nu tror jag.. de justa var ju att man skickade i sig en sömntablett runt tretiden då folket började försvinna.. men icke.. de bara forsatte strömma in folk.. fast de verkar komma in en hel del personer som inte e reggade här?! mig gör de inget.. blir ju lite mer folk som spelar på servern iaf.. men visst tråkigt om dom tar upp plats för andra sh-spelare som vill in...Nisse Järnet skrev:Jag och Rigge drar in och lirar nu, KOM IN!![]()
Maverick skrev:Hehe.. de var en trevlig natt.. spel från 23.30-08.30 på sh-servern.. dax o sova lite nu tror jag.. de justa var ju att man skickade i sig en sömntablett runt tretiden då folket började försvinna.. men icke.. de bara forsatte strömma in folk.. fast de verkar komma in en hel del personer som inte e reggade här?! mig gör de inget.. blir ju lite mer folk som spelar på servern iaf.. men visst tråkigt om dom tar upp plats för andra sh-spelare som vill in...
abstruse skrev:Yep! Inatt var det riktigt kul! Iceworld och Aztec var riktigt trevliga.
Vad gäller de som inte har SH-nick så kommer jag inte kicka dessa så länge de uppför sig och så länge det finns plats. Skulle dock servern vara full någon gång kommer jag kicka icke-forummedlemmar så att det finns lediga slots för medlemmar som vill joina servern.
Maverick skrev:Jajje.. Iceworld var tokrolig..
Hur funkar de när folk skriver /rank o /top10 o sånt.. o var hittar man "/" på de engelska tangentbortet?? ligger jag sist på den listan eller??![]()
I love this game!!![]()
R2 skrev:varför är det aldrig iceworld när jag är inne? drar ju dock en rätt kort stund, men då för att iceworld abstinesen blir för svår.
slår gärna ihjäl en stund nu,,,???
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |