CS Ikväll!

MikkE

Guest
lite från ikväll


men jag hajjar inte det där med top10 egentligen.. jag hade fler kills och bla bla bla än vissa andra, men ändå ligger jag på en sketen 13:e plats. jag skulle annasr vara på typ.. 7:e-9:e... koooonstigt det där.. :va
 

Bifogat

  • cs1.JPG
    cs1.JPG
    75.3 KB · Visningar: 44
  • cs2.JPG
    cs2.JPG
    57 KB · Visningar: 50

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
MikkE skrev:
lite från ikväll


men jag hajjar inte det där med top10 egentligen.. jag hade fler kills och bla bla bla än vissa andra, men ändå ligger jag på en sketen 13:e plats. jag skulle annasr vara på typ.. 7:e-9:e... koooonstigt det där.. :va
Beror ju på hur mycket du dött osv också. Allt står ju på /top10.
Hihih jag är också me på dina screens :D Du va vass idag MikkE!
 

MikkE

Guest
Nisse Järnet skrev:
Beror ju på hur mycket du dött osv också. Allt står ju på /top10.
Hihih jag är också me på dina screens :D Du va vass idag MikkE!
det var en som hade mindre av ALLT som jag hade mer av.. strange :kocko

tidigare idag gick det skit.. nu helt plötsligt.. BAM BAM BOOM BOOM "Fire in the hole!" RA-TA-TA-TA-TA-TA-TA "Headshot!!".....BOM BOM BOM BOM..."Headshot!!"
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Nisse Järnet skrev:
Nåt sånt. Hade iaf fler kills än dom :yoparty :tungan
skryt bara.. tänk inte på mig..

Jag tror de e något fel på mitt cs.. de verkar som jag bara kan köpa lösplugg till mina ärtbörsor.. få nog skaffa nytt spel o installera om skiten.. :lol
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Maverick skrev:
skryt bara.. tänk inte på mig..

Jag tror de e något fel på mitt cs.. de verkar som jag bara kan köpa lösplugg till mina ärtbörsor.. få nog skaffa nytt spel o installera om skiten.. :lol
Du har ju blivigt mycket bättre på kort tid! Mycket handlar om att lära sig banorna och vilka ställen som är bra/dåliga på respektive bana. Ditt sikte är det ju inget fel på. Testa häng efter några av pro-lirarna på SH-servern så ser du vart dom går osv :)
 
Last edited:

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Så här roligt va det länge sen det var att spela!!! Iceworld var ju bara humor :tummenupp :machinegu :kulspruta är kul.
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Nisse Järnet skrev:
Jag och Rigge drar in och lirar nu, KOM IN! :yoparty
Hehe.. de var en trevlig natt.. spel från 23.30-08.30 på sh-servern.. dax o sova lite nu tror jag.. de justa var ju att man skickade i sig en sömntablett runt tretiden då folket började försvinna.. men icke.. de bara forsatte strömma in folk.. fast de verkar komma in en hel del personer som inte e reggade här?! mig gör de inget.. blir ju lite mer folk som spelar på servern iaf.. men visst tråkigt om dom tar upp plats för andra sh-spelare som vill in...
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Maverick skrev:
Hehe.. de var en trevlig natt.. spel från 23.30-08.30 på sh-servern.. dax o sova lite nu tror jag.. de justa var ju att man skickade i sig en sömntablett runt tretiden då folket började försvinna.. men icke.. de bara forsatte strömma in folk.. fast de verkar komma in en hel del personer som inte e reggade här?! mig gör de inget.. blir ju lite mer folk som spelar på servern iaf.. men visst tråkigt om dom tar upp plats för andra sh-spelare som vill in...

Yep! Inatt var det riktigt kul! Iceworld och Aztec var riktigt trevliga.

Vad gäller de som inte har SH-nick så kommer jag inte kicka dessa så länge de uppför sig och så länge det finns plats. Skulle dock servern vara full någon gång kommer jag kicka icke-forummedlemmar så att det finns lediga slots för medlemmar som vill joina servern.
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
abstruse skrev:
Yep! Inatt var det riktigt kul! Iceworld och Aztec var riktigt trevliga.

Vad gäller de som inte har SH-nick så kommer jag inte kicka dessa så länge de uppför sig och så länge det finns plats. Skulle dock servern vara full någon gång kommer jag kicka icke-forummedlemmar så att det finns lediga slots för medlemmar som vill joina servern.

Jajje.. Iceworld var tokrolig.. hur länge spelade vi den??? de var ju till o me att en annan fick vara lite het där ett tag.. :) :banana

De där låter ju vettigt!!! :tummenupp

Hur funkar de när folk skriver /rank o /top10 o sånt.. o var hittar man "/" på de engelska tangentbortet?? ligger jag sist på den listan eller?? :va

I love this game!! :kär
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
varför är det aldrig iceworld när jag är inne? drar ju dock en rätt kort stund, men då för att iceworld abstinesen blir för svår.

slår gärna ihjäl en stund nu,,,???
 

MikkE

Guest
Maverick skrev:
Jajje.. Iceworld var tokrolig..
Hur funkar de när folk skriver /rank o /top10 o sånt.. o var hittar man "/" på de engelska tangentbortet?? ligger jag sist på den listan eller?? :va

I love this game!! :kär


Iceworld har jag mkt emot.. jag går ut från servern när den kommer.. uschiamej

men för att få / så trycker du bara på - tangenten som har sin lilla funktionella plats bredvid den högra SHIFT knappen :tummenupp
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
R2 skrev:
varför är det aldrig iceworld när jag är inne? drar ju dock en rätt kort stund, men då för att iceworld abstinesen blir för svår.

slår gärna ihjäl en stund nu,,,???

Jag kan tänka mej en stund!
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Jag vill spela.. jag gå in nu.. o värmer upp Maverick börsan lite.. med ljuddämpare på.. :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top