CS Ikväll!

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Kul att se lite nya ansikten. Fan vad vi sög dock.


Noteringar;

1. Maptime. En vecka??

2. Teams. Alla är vuxna. Står det 20 3 är det läge att byta lag, inte vänta på autobalance.


Sen skall jag sluta ge order, acrid visade tydligt vad hon tycke om det genom att helt sonika skjuta mig iryggen när jag sa till henne vad hon skulle göra. Ligist :D
 

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Båstad
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Som vanligt så var det riktigt skoj, gick dessutom bra för mig. Kan bero på att jag sov till klockan elva idag :) zzzZZZzzz....

t-rex det är bara om du är i det dominerande laget som vi ska balansera, annars så får du spela i underläge :D :3freak

/Big yellow bird.
 

MikkE

Guest
Nisse Järnet skrev:
Vad spelar en nollställning för roll? :D Still NO:1 :Bugar
get a life.. :p


sen kan jag hålla med rex-mään... tiden är föööööööööööööööööör lång och när det står 456436 mot 3 så kan man nog inse att det inte är jämnt mellan lagen..
finns det inte nån slags "lag fördelare" som kan jämna ut lagen i antal stats, eller nåt? alltså inte vanliga auto-balanse.

Sänk match tiderna till typ 20 min istället för feta 35, 40 min eller va det nu är.
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
Hehe men rex sry ...jag spraya lite sen var det TK.... :( :va
t-rex skrev:
Kul att se lite nya ansikten. Fan vad vi sög dock.


Noteringar;

1. Maptime. En vecka??

2. Teams. Alla är vuxna. Står det 20 3 är det läge att byta lag, inte vänta på autobalance.


Sen skall jag sluta ge order, acrid visade tydligt vad hon tycke om det genom att helt sonika skjuta mig iryggen när jag sa till henne vad hon skulle göra. Ligist :D
 

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en sketen lägenhet :-(
Hoj
450 Cross
:) Det var kul å spela igår kväll/natt, synd att tiden går så jäkla fort bara. Första gången ja lira med fler än 2pers, tycker de kan va svårt å se om det är en lagkamrat man pangar på eller motspelare men ja lär mig väl, sen var ja värkligen levande måltavla för ja dog nog först mest hela tiden tyckte ja men men ja kommer igen :)

Sen en sak till som jag inte fick svar på igår i spelet, min gubbe hade vapnet på vänstersida i stället för höger, kan man välja någonstans vilken sida vapnet ska vara på?? blev ju typ bakvänt nu, det var därför ja dog så mycke tror ja...hehehe.... så är det nog :tungan
 

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Båstad
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Evil M skrev:
:) Det var kul å spela igår kväll/natt, synd att tiden går så jäkla fort bara. Första gången ja lira med fler än 2pers, tycker de kan va svårt å se om det är en lagkamrat man pangar på eller motspelare men ja lär mig väl, sen var ja värkligen levande måltavla för ja dog nog först mest hela tiden tyckte ja men men ja kommer igen :)

Sen en sak till som jag inte fick svar på igår i spelet, min gubbe hade vapnet på vänstersida i stället för höger, kan man välja någonstans vilken sida vapnet ska vara på?? blev ju typ bakvänt nu, det var därför ja dog så mycke tror ja...hehehe.... så är det nog :tungan

Kan vara svårt att se, speciellt på en mörk bana. Jag fick ett tips för länge sen att följa efter någon duktig spelare och se var dom tar skydd med mera, det funkar nog om man inte är klädd i en kycklingdräkt som jag :)

Tror att man kan välja sida på vapnet i inställningarna.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
högerskytt i 1.6 blir du genom att välja OPENGL som video mode.
customize/video/video modes.

troligen kan det strula lite men ge det två chanser, prova runt lite.


Evil M skrev:
:) Det var kul å spela igår kväll/natt, synd att tiden går så jäkla fort bara. Första gången ja lira med fler än 2pers, tycker de kan va svårt å se om det är en lagkamrat man pangar på eller motspelare men ja lär mig väl, sen var ja värkligen levande måltavla för ja dog nog först mest hela tiden tyckte ja men men ja kommer igen :)

Sen en sak till som jag inte fick svar på igår i spelet, min gubbe hade vapnet på vänstersida i stället för höger, kan man välja någonstans vilken sida vapnet ska vara på?? blev ju typ bakvänt nu, det var därför ja dog så mycke tror ja...hehehe.... så är det nog :tungan
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
R2 skrev:
högerskytt i 1.6 blir du genom att välja OPENGL som video mode.
customize/video/video modes.

troligen kan det strula lite men ge det två chanser, prova runt lite.
Njae, tryck på H när du är inne i spelet så kommer hjälpmenyn upp, där kan välja höger/vänster.
Funkar inte det så gör som Blue sa, gå till options och sen tryck på advanced-knappen tror jag det är. Där nånstans kan du välja höger/vänster.
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
Nisse Järnet skrev:
Njae, tryck på H när du är inne i spelet så kommer hjälpmenyn upp, där kan välja höger/vänster.
Funkar inte det så gör som Blue sa, gå till options och sen tryck på advanced-knappen tror jag det är. Där nånstans kan du välja höger/vänster.

ehh, sluta nu, h4xx4 sig lite, skriv i consolen viewmodel_righthand 0 eller 1 så löser d sej vettu!!! (tror d va så iaf, fråga i spelet nästa gng så fixar vi d, se till så ja e inne bara så d inte är några andra sågspån, dom kan ingenting!! :lol :rofl )ujujuju, va stryk ja kommer få sen, men d e d värt! :tungan

Lexikon för 14-iska
 
Last edited:

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
mmm skrev:
ehh, sluta nu, h4xx4 sig lite, skriv i consolen viewmodel_righthand 0 eller 1 så löser d sej vettu!!! (tror d va så iaf, fråga i spelet nästa gng så fixar vi d, se till så ja e inne bara så d inte är några andra sågspån, dom kan ingenting!! :lol :rofl )ujujuju, va stryk ja kommer få sen, men d e d värt! :tungan

Lexikon för 14-iska
hahaha :näsblod
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top