Om 30min...?A© skrev:Jo då.....![]()
Gissa?KIRE skrev:Några som är på ikväll?
Evil M skrev:En liten fråga bara. Hur i helv desamerar man bomben när man är conter-terorist? Jag hade kunnat gjort det 2-3ggr i går kväll/natt när ja lira men fick ingen hjälp av mina team polare heller när ja fråga i spelet, det är ju inte hela världen men det hade ju varit kul å kunnat fixa en seger åt oss.... det gick ju inte sååå bra för oss counter-terorister igår![]()
Evil M skrev:En liten fråga bara. Hur i helv desamerar man bomben när man är conter-terorist? Jag hade kunnat gjort det 2-3ggr i går kväll/natt när ja lira men fick ingen hjälp av mina team polare heller när ja fråga i spelet, det är ju inte hela världen men det hade ju varit kul å kunnat fixa en seger åt oss.... det gick ju inte sååå bra för oss counter-terorister igår![]()
Evil M skrev:Aha okej, tack så mycke då vet ja det, hitta inte nått om vilken knapp det skulle vara i options.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |