Nisse Järnet
pschyy =D
Nice shot!abstruse skrev:AAAAAH! Nisse, du värmer en gammal mans hjärta!
Den här bjuder jag på: 23:e januari 2004!
[Notera det smakfulla HS:et på Mikke. Han hinner med att säga hej före han kolar...]
Nice shot!abstruse skrev:AAAAAH! Nisse, du värmer en gammal mans hjärta!
Den här bjuder jag på: 23:e januari 2004!
[Notera det smakfulla HS:et på Mikke. Han hinner med att säga hej före han kolar...]
Pååååååå!abstruse skrev:Jag måste pula lite här hemma en stund. Men, det vore kul om vi kan bli ett glatt gäng om en timma eller så.
Det var då han buggade ur ja Ja e på igen om vi blir några.MikkE skrev:det var nice...
Mac skrev:Jag vill spela mer! NU!!
Du kommer ju va KUNG när du kan sitta vid ett vanligt skrivbord och lira! Det där ser lite knepigt ut.Maverick skrev:De vill inte jag.. först var man lite essad.. sen låg man o vred sig av smärta av alla jävla HS man fick.. SKITSPEL!!
De värsta e att bordet står ju på hjul.. så de vill gärna rulla iväg för mig.. speci när jag håller r-shiften inne för att gå..Nisse Järnet skrev:Du kommer ju va KUNG när du kan sitta vid ett vanligt skrivbord och lira! Det där ser lite knepigt ut.
Maverick skrev:De värsta e att bordet står ju på hjul.. så de vill gärna rulla iväg för mig.. speci när jag håller r-shiften inne för att gå..
vad tyckte ni annars om min fågelskådning idag då?? de var iaf fin himmel på dustbanorna... värre var de på aztec.. så där såg jag inte så mkt genom mitt fina kikarsikte..
MikkE skrev:det var nice...
MikkE skrev:det var nice...
abstruse skrev:Skäms ni inte över att posta en så'n bild? Kolla nuffrorna! En over till Mac och Mavve genast!
Mac skrev:eller hur
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |