Nisse Järnet
pschyy =D
Nice shot!abstruse skrev:AAAAAH! Nisse, du värmer en gammal mans hjärta!![]()
Den här bjuder jag på: 23:e januari 2004!![]()
![]()
[Notera det smakfulla HS:et på Mikke. Han hinner med att säga hej före han kolar...]

Nice shot!abstruse skrev:AAAAAH! Nisse, du värmer en gammal mans hjärta!![]()
Den här bjuder jag på: 23:e januari 2004!![]()
![]()
[Notera det smakfulla HS:et på Mikke. Han hinner med att säga hej före han kolar...]
Pååååååå!abstruse skrev:Jag måste pula lite här hemma en stund. Men, det vore kul om vi kan bli ett glatt gäng om en timma eller så.![]()
Det var då han buggade ur jaMikkE skrev:det var nice...
Mac skrev:Jag vill spela mer! NU!!![]()
Du kommer ju va KUNG när du kan sitta vid ett vanligt skrivbord och lira! Det där ser lite knepigt ut.Maverick skrev:De vill inte jag.. först var man lite essad.. sen låg man o vred sig av smärta av alla jävla HS man fick.. SKITSPEL!!![]()
![]()
De värsta e att bordet står ju på hjul.. så de vill gärna rulla iväg för mig.. speci när jag håller r-shiften inne för att gå..Nisse Järnet skrev:Du kommer ju va KUNG när du kan sitta vid ett vanligt skrivbord och lira! Det där ser lite knepigt ut.
Maverick skrev:De värsta e att bordet står ju på hjul.. så de vill gärna rulla iväg för mig.. speci när jag håller r-shiften inne för att gå..
vad tyckte ni annars om min fågelskådning idag då?? de var iaf fin himmel på dustbanorna... värre var de på aztec.. så där såg jag inte så mkt genom mitt fina kikarsikte..![]()
MikkE skrev:det var nice...
MikkE skrev:det var nice...
abstruse skrev:Skäms ni inte över att posta en så'n bild? Kolla nuffrorna! En over till Mac och Mavve genast!![]()
Mac skrev:eller hur![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |