B1 skrev:Jag orkar inte läsa igenom alla miljoner sidor... kan nån ge mej adressen till SH Servern, och ett ev lösenord...?
...Snällllllllaa...?
Dum fråga...abstruse skrev:Några som är på ikväll?
true trueNisse Järnet skrev:Dum fråga...![]()
jävligt konstigt det där. jag sitter på Telia 0,5Mbit.. kan ladda ner från DC som tankar i typ 45-50, men min ping ligger ändå på stadiga 15-25, 30(max).. fettabstruse skrev:Må du smittas av min ping.![]()
Hehe fan jag har ju typ lägst ping, du kan ju maila över ett par pings hit! Kan ju tom ha igång DC utan problemabstruse skrev:Må du smittas av min ping.![]()
o mitt felinställda sikte..abstruse skrev:Må du smittas av min ping.![]()
ALLA PÅ ABSTRUSE!!!!abstruse skrev:Ge f*n i att skjuta mig ikväll, jag är inte på humör för det...![]()
MikkE skrev:ALLA PÅ ABSTRUSE!!!!
han sitter ju redan i husarrest med nerdragna persienner och stängda dörrar. dock med 8Mbit lina... jag tror vi har ett problem här...abstruse skrev:Som vanligt då...*muttermummel*
Kan ni inte hoppa på Tjoffe istället? Han kan ju åtminstone skilja på bak och fram på Colten. Dessutom tycker jag Nisse borde sättas i husarrest någonstans där solen inte skiner. Med modem.
HAHAHAHabstruse skrev:Som vanligt då...*muttermummel*
Kan ni inte hoppa på Tjoffe istället? Han kan ju åtminstone skilja på bak och fram på Colten. Dessutom tycker jag Nisse borde sättas i husarrest någonstans där solen inte skiner. Med modem.
Nja, dörrarna är öpnna och dom persiska iennerna har inte varit nere på hur länge som helst nu! Gör om gör rättMikkE skrev:han sitter ju redan i husarrest med nerdragna persienner och stängda dörrar. dock med 8Mbit lina... jag tror vi har ett problem här...![]()
då gör vi såhär abs. du får gå bakom min rygg och skydda dig lite så att du inte gör illa dig![]()
Farbror MikkE ska ta hand om dig nu serru, jag börjar bli lite hetare nu
![]()
Nisse Järnet skrev:Den här bjuder jag på Abs! 8:e Juni 2003Det var tider det!
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |