B1 skrev:Jag orkar inte läsa igenom alla miljoner sidor... kan nån ge mej adressen till SH Servern, och ett ev lösenord...?
...Snällllllllaa...?
du e störd :kockoNisse Järnet skrev:Godnatt föresten.
Dum fråga...abstruse skrev:Några som är på ikväll?
Nisse Järnet skrev:Dum fråga...
true trueNisse Järnet skrev:Dum fråga...
jävligt konstigt det där. jag sitter på Telia 0,5Mbit.. kan ladda ner från DC som tankar i typ 45-50, men min ping ligger ändå på stadiga 15-25, 30(max).. fettabstruse skrev:Må du smittas av min ping.
Hehe fan jag har ju typ lägst ping, du kan ju maila över ett par pings hit! Kan ju tom ha igång DC utan problemabstruse skrev:Må du smittas av min ping.
o mitt felinställda sikte..abstruse skrev:Må du smittas av min ping.
ALLA PÅ ABSTRUSE!!!!abstruse skrev:Ge f*n i att skjuta mig ikväll, jag är inte på humör för det...
MikkE skrev:ALLA PÅ ABSTRUSE!!!!
han sitter ju redan i husarrest med nerdragna persienner och stängda dörrar. dock med 8Mbit lina... jag tror vi har ett problem här...abstruse skrev:Som vanligt då... *muttermummel*
Kan ni inte hoppa på Tjoffe istället? Han kan ju åtminstone skilja på bak och fram på Colten. Dessutom tycker jag Nisse borde sättas i husarrest någonstans där solen inte skiner. Med modem.
HAHAHAH Igår gick ja rätt mycke på WaZZe iaf (tror ja de var?)abstruse skrev:Som vanligt då... *muttermummel*
Kan ni inte hoppa på Tjoffe istället? Han kan ju åtminstone skilja på bak och fram på Colten. Dessutom tycker jag Nisse borde sättas i husarrest någonstans där solen inte skiner. Med modem.
Nja, dörrarna är öpnna och dom persiska iennerna har inte varit nere på hur länge som helst nu! Gör om gör rättMikkE skrev:han sitter ju redan i husarrest med nerdragna persienner och stängda dörrar. dock med 8Mbit lina... jag tror vi har ett problem här...
då gör vi såhär abs. du får gå bakom min rygg och skydda dig lite så att du inte gör illa dig Farbror MikkE ska ta hand om dig nu serru, jag börjar bli lite hetare nu
Nisse Järnet skrev:Den här bjuder jag på Abs! 8:e Juni 2003 Det var tider det!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|