CS Ikväll!

MikkE

Guest
kan hålla med om att det behövs en "rank balance" eller nåt..
det har hänt några ggr att jag har kommit "i kroppskontakt" :va med någon och bara mepprat så in i he***te med en ak eller m4 på denna person.. men när man själv blir dödad av han/hon så ser man att man bara har träffat 2 el. skott när man haft pipan i magen/bröstet och mepprat 15 skott.. MYYYYYYCKER konstigt tycker jag... :huvet :va :4skrika


och abs.. kicka alla som inte e medlemmar på forumet, vi andra vill ju in :fyllisar
 

Henken

Guest
abstruse skrev:
Just ja, på tal om knivar så var det väl just fege-Mavve eller kyckling-Henken som gömde sig bakom en sköld när de fick smaka den abstrusa klingan häromdagen... :arsele

Jag har köpt sköld en gång. End of story :näsblod
Tror inte du vådaskar mig med fällkniven men det är inte (hur mycket man än misstror det) omöjligt. Nu MÅSTE jag plugga.
 

MikkE

Guest
fan fan fan!!! nu när det gick så jävla bra för mig så glömmer jag ta en print på resultatet.. tror att det blev typ 54 / 26 eller nåt.. bajs
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
abstruse skrev:
Just ja, på tal om knivar så var det väl just fege-Mavve eller kyckling-Henken som gömde sig bakom en sköld när de fick smaka den abstrusa klingan häromdagen... :arsele
Sköld.. nee då måste de varit kyckling-henken.. :D sånt där använder inte jag.. men jag blir iofs knivad ändå.. :4skrika :död
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
När vi (någon gång) skaffar en bättre dator, då ska ni få se på fan era jävlar! :rolleyes:
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Vad nöjd jag känner mig. Gick hem tidigt från kontoret för att komma hem, göra marktjänst samt kanske slakta lite mer. Kom hem, somnade efter 1 min, vaknade nyss med huvudvärk och total avsaknad av koll om vilken dag e veckan det är........


Skall diska, tvätta och fixa lite.... får se vad klockan blir...
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
t-rex skrev:
Vad nöjd jag känner mig. Gick hem tidigt från kontoret för att komma hem, göra marktjänst samt kanske slakta lite mer. Kom hem, somnade efter 1 min, vaknade nyss med huvudvärk och total avsaknad av koll om vilken dag e veckan det är........


Skall diska, tvätta och fixa lite.... får se vad klockan blir...

Vi var ett gäng på ca sex pers inne nyss och lirade, men sedan började det klinga av. Om någon går in igen så posta i tråden så kommer vi nog in några st...
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
t-rex skrev:
Kom hem, somnade efter 1 min, vaknade nyss med huvudvärk och total avsaknad av koll om vilken dag e veckan det är........

Troligtvis klimakteriet, normalt vid din ålder. :arsele :D
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
abstruse skrev:
Troligtvis klimakteriet, normalt vid din ålder. :arsele :D

Jäjä, nu har jag iallfall fått min ooootroligt coola espressomaskin att funka. 2 dubbla testespressos, nu blir det nog lätt att somna...
 

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en sketen lägenhet :-(
Hoj
450 Cross
För en gång skull gick det hyfsat bra för mig :) kul som fan idag, roligare än igår iaf. Man vill ju inte sluta spela är det värsta, bara en gång till sen sitter man där minst 10 rundor till. Ja ja, kollar in i morrn me
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Gick ok idag! Men, var är alla? Igår fullt, idag 6 pers?? När jag vill spela SKALL det vara folk inne, capi... kapishsch.... cappitze.... ähhhh... BEGRIPS?!
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
t-rex skrev:
En till?!? Vafan, hur många har du?

Provkörde du igår? Tufft!
Hehe vi säljer ju iväg nåra också. Näe, men i helgen ska vi köra! Skoter har bla annat vunnit EM och några tävlingar nere i Spanien, den går rätt bra... :tummenupp :D
 

MikkE

Guest
Nisse Järnet skrev:
Hehe vi säljer ju iväg nåra också. Näe, men i helgen ska vi köra! Skoter har bla annat vunnit EM och några tävlingar nere i Spanien, den går rätt bra... :tummenupp :D
så om ni ska ha vattenskotrar, bilar, mopeder, flygplan, hårtorkar, slutsteg, bilbatterier, motorcyklar, däck, datortillbehör, pennor, skördetröskar, satelliter, läsk, skruvar och mkt annat så kom bara till nisse :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top