aaa jag =)mmm skrev:någon som vill spela nu?
Henken skrev:Nån vaken?
t-rex skrev:Det var kul på allvar vänner. Jag tackar alla som för omväxlings skull beslöt sig för att dö när jag siktar på dem. Kul som fan.
Mr Clean, du gjorde helt klart dagens insats. När T äntligen (nästan) vinner på Aztec, det är 2 mot mig och du då bestämmer dig för att avrätta johanna (i ditt lag) med en granat garvade jag så att tårarna sprutade. Tack för den!
Kul att se att du oxå fick ett par kills på slutet. Det lossnar snart, och sedan är du bara lika kass som vi andra!
johanrehn80 skrev:Kul att se att du oxå fick ett par kills på slutet. Det lossnar snart, och sedan är du bara lika kass som vi andra!
t-rex skrev:Ang Js campande; sånt gör hon hela tiden. Bara att kniva henne.
abstruse skrev:Oj! Oj! Oj! Att du vågar?!? Hon kommer flå dig levande...
johanrehn80 skrev:Ha ha..jo jag kastade igenom porten.....tänkte jag....sen studsade den fan på kanten och rakt på träporten......och vem fan står där och campar om inte bruden. :kocko Måste ju fatta att jag är en risk att ha i samma lag.
t-rex skrev:Äh, lite vardagsedge är bara roligt! Jag tror att bakom det där hotfulla deaglesiktet döljer det sig en väldigt snäll människa!
Acrid skrev:Människa?! hahahHAHAHHAHA MUAHAHHAHA May your life be good......my ..eh...friend
Acrid skrev:*mutter*
Jag kom ju förhelvete springandes i full fart för att ta en CT men näääää då...helt jvla plötsligt från ingenstans kommer en flygande anka o landar i huvet! Scyssta lagkamrater....Jag försökte hålla mig så långt ifrån dig som möjligt...tro mig...men det var inte det lättaste
t-rex skrev:Jodå, CTn var jag, jag hade knappt några plugg kvar och liiite lite HP. Sen hör jag bara en smäll, osså kommer dina inälvor flygande genom porten. Var oändligt mycket mer tur än skicklighet att jag sköt clean. Jag garvade så jag skakade.
t-rex skrev:Snyggt försök, men vi vet alla att den riktiga acrid döljer sig bakom den lilla ludna kissen på avataren snarare än en tecknad bild på en get med dålig andedräkt!
.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |