CS Ikväll!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Min ping ligger i dag under 100 för första gången på en vecka. Det innebär m a o att jag kanske dyker upp lite senare och leker kanonmat.
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Syrran och Wazze är enligt uppgift inne nu. Jag kilar också in nu och hoppas på fler... :banana
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Det var kul på allvar vänner. Jag tackar alla som för omväxlings skull beslöt sig för att dö när jag siktar på dem. Kul som fan.

Mr Clean, du gjorde helt klart dagens insats. När T äntligen (nästan) vinner på Aztec, det är 2 mot mig och du då bestämmer dig för att avrätta johanna (i ditt lag) med en granat garvade jag så att tårarna sprutade. Tack för den!

Kul att se att du oxå fick ett par kills på slutet. Det lossnar snart, och sedan är du bara lika kass som vi andra!
 

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Härligt hojlös
t-rex skrev:
Det var kul på allvar vänner. Jag tackar alla som för omväxlings skull beslöt sig för att dö när jag siktar på dem. Kul som fan.

Mr Clean, du gjorde helt klart dagens insats. När T äntligen (nästan) vinner på Aztec, det är 2 mot mig och du då bestämmer dig för att avrätta johanna (i ditt lag) med en granat garvade jag så att tårarna sprutade. Tack för den!

Kul att se att du oxå fick ett par kills på slutet. Det lossnar snart, och sedan är du bara lika kass som vi andra!

Ha ha..jo jag kastade igenom porten.....tänkte jag....sen studsade den fan på kanten och rakt på träporten......och vem fan står där och campar om inte bruden. :kocko Måste ju fatta att jag är en risk att ha i samma lag.
 

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Härligt hojlös
Kul att se att du oxå fick ett par kills på slutet. Det lossnar snart, och sedan är du bara lika kass som vi andra![/QUOTE]


jag har ju lirat i 3 veckor nu tror jag. Det lossnar väl snart. Lirade hela eftermiddagen mot ett gäng galna fransoser och slaktade hela tiden. Kändes bra ända tills SH slaktade mig totalt.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
johanrehn80 skrev:
Kul att se att du oxå fick ett par kills på slutet. Det lossnar snart, och sedan är du bara lika kass som vi andra!


jag har ju lirat i 3 veckor nu tror jag. Det lossnar väl snart. Lirade hela eftermiddagen mot ett gäng galna fransoser och slaktade hela tiden. Kändes bra ända tills SH slaktade mig totalt.[/QUOTE]


Vi (JAG :D) rockar!


Ang Js campande; sånt gör hon hela tiden. Bara att kniva henne.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
abstruse skrev:
Oj! Oj! Oj! Att du vågar?!? Hon kommer flå dig levande... :D

Äh, lite vardagsedge är bara roligt! Jag tror att bakom det där hotfulla deaglesiktet döljer det sig en väldigt snäll människa!
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
johanrehn80 skrev:
Ha ha..jo jag kastade igenom porten.....tänkte jag....sen studsade den fan på kanten och rakt på träporten......och vem fan står där och campar om inte bruden. :kocko Måste ju fatta att jag är en risk att ha i samma lag.


*mutter*

Jag kom ju förhelvete springandes i full fart för att ta en CT men näääää då...helt jvla plötsligt från ingenstans kommer en flygande anka o landar i huvet! Scyssta lagkamrater....Jag försökte hålla mig så långt ifrån dig som möjligt...tro mig...men det var inte det lättaste :fatta! :rolleyes:
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
t-rex skrev:
Äh, lite vardagsedge är bara roligt! Jag tror att bakom det där hotfulla deaglesiktet döljer det sig en väldigt snäll människa!


Människa?! hahahHAHAHHAHA MUAHAHHAHA May your life be good......my ..eh...friend
 

Bifogat

  • bad2dabone.jpg
    bad2dabone.jpg
    9.7 KB · Visningar: 28

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Acrid skrev:
Människa?! hahahHAHAHHAHA MUAHAHHAHA May your life be good......my ..eh...friend

Snyggt försök, men vi vet alla att den riktiga acrid döljer sig bakom den lilla ludna kissen på avataren snarare än en tecknad bild på en get med dålig andedräkt!

Edit: Och huggtänder ser jag nu. En get med huggtänder.....
 
Last edited:

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Acrid skrev:
*mutter*

Jag kom ju förhelvete springandes i full fart för att ta en CT men näääää då...helt jvla plötsligt från ingenstans kommer en flygande anka o landar i huvet! Scyssta lagkamrater....Jag försökte hålla mig så långt ifrån dig som möjligt...tro mig...men det var inte det lättaste :fatta! :rolleyes:

Jodå, CTn var jag, jag hade knappt några plugg kvar och liiite lite HP. Sen hör jag bara en smäll, osså kommer dina inälvor flygande genom porten. Var oändligt mycket mer tur än skicklighet att jag sköt clean. Jag garvade så jag skakade.
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
t-rex skrev:
Jodå, CTn var jag, jag hade knappt några plugg kvar och liiite lite HP. Sen hör jag bara en smäll, osså kommer dina inälvor flygande genom porten. Var oändligt mycket mer tur än skicklighet att jag sköt clean. Jag garvade så jag skakade.


Jaja Mr Clean bjuder nog på den... :7peta :näsblod
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top