CS Ikväll!

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
t-rex skrev:
Och detta var bara början på deras förnedring.........

Alla--> :Bugar :D <----- Acrid

Jag hade glasade belägg, och inga regndäck, och motljus. Sen så var jag trött, odopad och jetlaggad (alltså normal dygnsrytm jämfört med ni era nattugglor). Det var dessutom bra på TV:n, grannen var aldeles för tyst och koncentrationen brast.

Men jag försöker inte skylla ifrån mig :va

(Hur mycket bly fick du käka i första omgången t-rex :D )

gladh
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
gladh skrev:
Jag hade glasade belägg, och inga regndäck, och motljus. Sen så var jag trött, odopad och jetlaggad (alltså normal dygnsrytm jämfört med ni era nattugglor). Det var dessutom bra på TV:n, grannen var aldeles för tyst och koncentrationen brast.

Men jag försöker inte skylla ifrån mig :va

(Hur mycket bly fick du käka i första omgången t-rex :D )

gladh

Ingen aning? Slaktade du mig? Orm!!

Jag kan ju säga såhär, när du stack började jag dö rätt ambitiöst igen. J skötte sig föredömligt, men jag avled titt som tätt... Men kul var det!
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
t-rex skrev:
Ingen aning? Slaktade du mig? Orm!!

Första omgången innan acrid dök upp så rundade vi bägge ett hörn. Jag tror att du självmant kastade dig framåt och bet runt pipan samtidigt som skott gick av för min skärm var röd av blod :rolleyes: . Jag vart lika förvånad själv :hihi

gladh
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
gladh skrev:
Första omgången innan acrid dök upp så rundade vi bägge ett hörn. Jag tror att du självmant kastade dig framåt och bet runt pipan samtidigt som skott gick av för min skärm var röd av blod :rolleyes: . Jag vart lika förvånad själv :hihi

gladh

Ajfan. It's all coming back to me now..... Kan nog stämma.



Nå alla, blir det någon match idag eller? Har gett mig fan på att komma ifrån kontoret innan 18.00, torde ha putsade kängor from 21.00...
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
t-rex skrev:
Måste ju varit ngn som hackat min dator. Sådär mycket svär jag aldrig. Speciellt inte i CS..

Själv börjar jag snart skämmas faktiskt. Det är ganska lyhört där jag bor och det vete katten vad grannarna tror om mig snart. När det konstant dånar och skriks "h*lvete", "dööööö tomtedj*vel", "f*******n också", "det är inte sant" och "avliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid" från 22.00 till 02.00 om nätterna.

Snart blir man väl polisanmäld för att man tros försöka dräpa någon. :näsblod

Försöker uttrycka mig "beskedligt" normalt sett, men när CS drar igång så förvandlas man till kapten Haddock. :rolleyes:
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
Acrid skrev:
Har du sett mamma här? :va O dra inte in min mamma i det här...ja kan börja snacka om DIN mamma ..så får du se.. :tungan

app app, inte ett ord! :tungan

t-rex skrev:
Pratade just med lillen, och han var på väg hem till nåt fruntimmer. Härjade nåt om fortplantning. Dock, inför morgondagen tyckte han att vi skall köra en match.

Hmm...fortplantning...mjo kanske blev sådana övningar... :tuttar :tummenupp
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
Era tomtar! Iofs kanske lite väl mycket begärt att ni ska lyssna på gamlingen... :rolleyes:

Hade en tanke om att spela en riktig match idag, 5 vs 5 bäst av 13 rundor, men men verkar inte hända...

Däremot skall jag in och spela idag, så det hade varit kul om det var lite folk vid 21.00 som ville spela. Känns som vissa tror att dom är bra bara för dom har bra stats för tillfället :rolleyes: :tungan.
Får väl visa hur det skall gå till :D

C u tonight!!
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Gammal klassiker! Bästa biten är ju den med det "olyckliga sammanträffandet"... :D
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
mmm skrev:
Blire nåt spel ikväll gubben lr?

Jodå, om bara pingen håller sig under 100 och du ger f*n i att skjuta mig hela tiden så kan det nog bli en stunds lirande.

Ska bara käka något först. Äter ni aldrig? Bara lirar... *mummel*

/H. Ungrig :tomten
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Gick kass som vanligt. Men den här funderar jag på att rama in och hänga upp på väggen... :hihi
 

Bifogat

  • mmm.jpg
    mmm.jpg
    84.2 KB · Visningar: 36

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en sketen lägenhet :-(
Hoj
450 Cross
Det gick ju som vanligt för mig= sämst, ja tror jag dör först nästan gämt, men men, kul är det att spela iaf.

Sorry att det tog lite tid i telen för mig där ett tag, ja kanske skulle ha hoppat ur servern helt istället för att stå och muppa mig vid utgångspunkten.

Vem var killen som hellre chatta än spela?

Kollar in i morrn med kanske.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top