Nisse Järnet skrev:Hahah
När blire ikväll då??!
24.00 skulle vatt grymt, eller ni brukar lira tidigare??
Nisse Järnet skrev:Hahah
När blire ikväll då??!
Padde skrev:24.00 skulle vatt grymt, eller ni brukar lira tidigare??
De går nog bra!Padde skrev:24.00 skulle vatt grymt, eller ni brukar lira tidigare??
HAHAHANormalt sett börjar väl folk lira vid 21-22-någonting. Sedan så är det fullt ös i x antal timmar eller tills Tjoffe kommer. Då brukar folk komma på massor med saker som måste göras. Typ diska, städa, tvätta etc...
Näe..Evil M skrev:Varför måste alla spela så sent? Ja sitter ju nästan och sover på jobbet om dagarna för att jag har spelat CS på sh servern. Har inte ni andra jobb?
Nån som kan hjälpa han?? Jag hinner inte nu. Ses ikväll alla!Du mitt cs e mysko auto uppdaten funkar inte för den hittar inte filen sigspat.hlp och de säger att man ska kolla internet inställningarna, var gör man det??
Nisse Järnet skrev:Nån som kan hjälpa han?? Jag hinner inte nu. Ses ikväll alla!
MikkE skrev:oj oj oj.. nu e jag tillbaka efter en HEL vecka utan CS med er grabbar (och pojk-flickan acrid)... vette fan om man kommer att lita ikväll.. ska ju redigera lite skidfilm å grejjer..
Haha det är rätt! NÅN SOM ÄR PÅ NU?Acrid skrev:...Jag hade faktiskt Barbiedockor när jag var liten...fast inte var de mammor lr ngt sånt...utan livsfarliga hemliga agenter o spioner...
Jag sitter och väntar på att det ska trilla in folk men det är döttNisse Järnet skrev:Haha det är rätt! NÅN SOM ÄR PÅ NU?
Jag springer in fort som faaan!Evil M skrev:Jag sitter och väntar på att det ska trilla in folk men det är dött
Evil M skrev:I kväll vete fan vad som tog åt mig, gick ju skit bra för mig mot vad det har gjort förut när ja har spelat, riktigt kul... sen i slutet börja det gå som vanligt, ja dör först, men det är svårt mot en sniper bössa som sitter och lurar
Du e DUUUM!Acrid skrev:Allt e svårt...o det som inte blir svårt lr är...det är bara tur.
Edit: ...ah lr så kan det vara så att shit happens and then you die...HAHA fi fän va tråkigt
Nisse Järnet skrev:Du e DUUUM!
Övertrött OCH dum!Acrid skrev:Nä jag är övertrött
...som bar jättefarliga vattenpickadoller och åkte värsta plastbilen (som också var en CAB!!!)... jisses va kulAcrid skrev:...Jag hade faktiskt Barbiedockor när jag var liten...fast inte var de mammor lr ngt sånt...utan livsfarliga hemliga agenter o spioner...
ahahahaahaaaa!!!abstruse skrev:Jag vill minnas att den gode fadern kom upp på andra våning för x (typ 14?)antal år sedan och undrade varför det var upptejpat en sjuh*lvetes massa garn kors och tvärs över ena rummet. Först trodde han att någon lekte spindelväv, men det visade sig att ett av syskonen hade gjort en "larmanordning" som bestod av en massa "laserstrålar" som gick kors och tvärs över rummet à la den typ man kan se i alla deckare. Det borde han ju ha begripit med en gång...
Det var inte jag, mer säger jag inte...
Lite gulligt faktiskt.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024