KIRE
Guest
Nisse ska vi spela?
KIRE skrev:Nisse ska vi spela?
Acrid skrev:HAHAHAH ngn e ju skadad....
waaaaaaaaaaasaaaaaaaaaaaaabiiiiiiiiiiiiii? Ah hoppar in då
YeehaaAcrid skrev:Klart man ställer upp
Nisse Järnet skrev:Yeehaa
mmm skrev:Några av er fegisar som är med ikväll?
Hade tänkt starta vid 21.00 och piska upp de som vågar sej in. Antar att det inte är så många nu när jag sagt att JAG ska in!
Jaja, får väl se hur många det är vid 21.00...
t-rex skrev:Vem fan är mmm?? Jag har spelat i flera dagar nu, och inte sett någon. Abbe!!!! Permbann på den jäveln. Ingen hoj har han heller!!!
t-rex skrev:Vem fan är mmm?? Jag har spelat i flera dagar nu, och inte sett någon. Abbe!!!! Permbann på den jäveln. Ingen hoj har han heller!!!
Acrid skrev:Ja... vem är mmm? Lite väl mycket mumbojumbo
mmm skrev:Får juh ge er gamlingar lite försprång, så ni kan träna lite ifred...vi vet juh att det tar lite längre tid för er att lära er...
Frågan kvarstår dock...kommer ni in ikväll eller är det bara mummel från hemmet?
gladh skrev:Undrar jag vem som mmmummlar när tänderna står som en snöstorm i ansiktet efter att käkat bly modell 7.62.
jäklar vad jag kommer att få käka upp detta
gladh
mmm skrev:samma gäller för yngre snorvalpar...
Acrid skrev:T-rex har redan konstaterat det...men sen kom du o jumba..så då tänkte jag lätta Rexens börda med att konstatera jumbot själv!
mmm skrev:jaja, såndär som vänder kappan efter vinden alltså! Usch! trodde vi hade ngn sorts pakt här vad d gällde äldre syskon, men men...
Acrid skrev:Ok..ska vi dela monopolet på mumbojumbo då?
Men måste vi köra så tidigt?? Sitter ju i telefon vid den tiden....Jaja kommer in när jag lagt på iafmmm skrev:Några av er fegisar som är med ikväll?
Hade tänkt starta vid 21.00 och piska upp de som vågar sej in. Antar att det inte är så många nu när jag sagt att JAG ska in!
Jaja, får väl se hur många det är vid 21.00...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|