CS Ikväll!

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
Nisse Järnet skrev:

Några av er fegisar som är med ikväll? :tungan
Hade tänkt starta vid 21.00 och piska upp de som vågar sej in. Antar att det inte är så många nu när jag sagt att JAG ska in!

Jaja, får väl se hur många det är vid 21.00...


:rolleyes: :D
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
mmm skrev:
Några av er fegisar som är med ikväll? :tungan
Hade tänkt starta vid 21.00 och piska upp de som vågar sej in. Antar att det inte är så många nu när jag sagt att JAG ska in!

Jaja, får väl se hur många det är vid 21.00...


:rolleyes: :D

Vem fan är mmm?? Jag har spelat i flera dagar nu, och inte sett någon. Abbe!!!! Permbann på den jäveln. Ingen hoj har han heller!!!
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
t-rex skrev:
Vem fan är mmm?? Jag har spelat i flera dagar nu, och inte sett någon. Abbe!!!! Permbann på den jäveln. Ingen hoj har han heller!!!

Får juh ge er gamlingar lite försprång, så ni kan träna lite ifred...vi vet juh att det tar lite längre tid för er att lära er... :tungan

Frågan kvarstår dock...kommer ni in ikväll eller är det bara mummel från hemmet?
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
mmm skrev:
Får juh ge er gamlingar lite försprång, så ni kan träna lite ifred...vi vet juh att det tar lite längre tid för er att lära er... :tungan

Frågan kvarstår dock...kommer ni in ikväll eller är det bara mummel från hemmet?

Undrar jag vem som mmmummlar när tänderna står som en snöstorm i ansiktet efter att käkat bly modell 7.62.

jäklar vad jag kommer att få käka upp detta

gladh
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
gladh skrev:
Undrar jag vem som mmmummlar när tänderna står som en snöstorm i ansiktet efter att käkat bly modell 7.62.

jäklar vad jag kommer att få käka upp detta

gladh


mycket ljud i tråden e d....som sagt får väl se vem som vågar sätta sina ord i verket och dyka upp.... :va :rofl
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
Acrid skrev:
T-rex har redan konstaterat det...men sen kom du o jumba..så då tänkte jag lätta Rexens börda med att konstatera jumbot själv!

jaja, såndär som vänder kappan efter vinden alltså! Usch! trodde vi hade ngn sorts pakt här vad d gällde äldre syskon, men men... :mad: :4skrika
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
t-rex skrev:
Vem fan är mmm?? Jag har spelat i flera dagar nu, och inte sett någon. Abbe!!!! Permbann på den jäveln. Ingen hoj har han heller!!!

Jag förstår inte riktigt? Jag ser inga inlägg av denne "mmm" vilken ni pratar om? Har dennes inlägg tagits bort? Jag förstår inte vad vederbörande gör här inne om hon eller han inte har någon hoj? Är det alltså ett moppefucko vi pratar om? Beklagligt i så fall men också förståeligt varför jag inte ser något på min skärm från denne. Senaste moppefucko-filtret jag köpte fungerar uppenbarligen över förväntan. Dessutom täcker det in biljardfjollor utan att man behöver betala extra för det.

Jag har kickboxningsträning idag och är nog inte tillbaks förrän 22-tiden där någonstans. Lillsimulanten säger sig emellertid vara sjuk, så hon får ni dras med hela kvällen misstänker jag.

Skulle ni ha problem med denne "mmm", så till vida att hon/han gapar i mikrofonen eller har problem med att skilja friend from foe så säg till mig direkt när jag anländer servern ikväll så ska jag kicka moppefuckot per omgående.

Väl mött.

:rolleyes: :gnissla
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
mmm skrev:
Några av er fegisar som är med ikväll? :tungan
Hade tänkt starta vid 21.00 och piska upp de som vågar sej in. Antar att det inte är så många nu när jag sagt att JAG ska in!

Jaja, får väl se hur många det är vid 21.00...


:rolleyes: :D
Men måste vi köra så tidigt?? Sitter ju i telefon vid den tiden....Jaja kommer in när jag lagt på iaf :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top