CS Ikväll!

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Nisse Järnet skrev:
Men måste vi köra så tidigt?? Sitter ju i telefon vid den tiden....Jaja kommer in när jag lagt på iaf :)

Ok, så du sitter i telefon mellan 21.00 fram till dess du vanligtvis börjar vråla om att gejma, dvs runt 0300???

Tycker hon om dig så gör det inget att du ringer 03.00. Tycker du om henne så åker du dit...
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
t-rex skrev:
Ok, så du sitter i telefon mellan 21.00 fram till dess du vanligtvis börjar vråla om att gejma, dvs runt 0300???

Tycker hon om dig så gör det inget att du ringer 03.00. Tycker du om henne så åker du dit...
Haha ja typ :tungan Men om ja e där kan jag ju inte lira, eller hur? ;) Ska fösöka komm in LITE tidigare idag iaf! Eum, nån som är på nu föresten? Lite uppvärmning kan ju inte skada!
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
abstruse skrev:
Jag har kickboxningsträning idag och är nog inte tillbaks förrän 22-tiden där någonstans....

ursäkterna börjar redan...kickboxträning :rofl , säg nu som det är istället, träning javisst, men det var ju "start med rullatorn i uppförsbacke" det handlade om. :lol
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
mmm skrev:
ursäkterna börjar redan...kickboxträning :rofl , säg nu som det är istället, träning javisst, men det var ju "start med rullatorn i uppförsbacke" det handlade om. :lol

Start i backe heter det. De hade du vetat om du hade haft körkort. Överhuvudtaget.
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
mmm skrev:
ursäkterna börjar redan...kickboxträning :rofl , säg nu som det är istället, träning javisst, men det var ju "start med rullatorn i uppförsbacke" det handlade om. :lol

Min unge man, det är inte det lättaste ska yngligen veta. Hade du varit torr bakom öronen hade du vetat att det är en konstform på högre nivå att kunna släppa frambromsen samtidigt som man lutar sig lite framåt och släpper fram vänsterbenet. Vi pratar koordination och finmotorik av den högre skolan.

Förra veckan piskade jag Gösta på våning ett och nästa vecka ska jag ta Rexen nerför Masthuggsberget. Fick dock inside-information där det ryktas att han bytt bromsbelägg fram på sin rullis och tillika lackat om varukorgen whitepearl (lite gay va?). Var köper man Pirellis slicks till rullatorn?
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
t-rex skrev:
Start i backe heter det. De hade du vetat om du hade haft körkort. Överhuvudtaget.

app app app, finns juh start i nedförsbacke med rullator också, måste särskiljas!
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
abstruse skrev:
Min unge man, det är inte det lättaste ska yngligen veta. Hade du varit torr bakom öronen hade du vetat att det är en konstform på högre nivå att kunna släppa frambromsen samtidigt som man lutar sig lite framåt och släpper fram vänsterbenet. Vi pratar koordination och finmotorik av den högre skolan.

Förra veckan piskade jag Gösta på våning ett och nästa vecka ska jag ta Rexen nerför Masthuggsberget. Fick dock inside-information där det ryktas att han bytt bromsbelägg fram på sin rullis och tillika lackat om varukorgen whitepearl (lite gay va?). Var köper man Pirellis slicks till rullatorn?

:tummenupp
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
abstruse skrev:
Min unge man, det är inte det lättaste ska yngligen veta. Hade du varit torr bakom öronen hade du vetat att det är en konstform på högre nivå att kunna släppa frambromsen samtidigt som man lutar sig lite framåt och släpper fram vänsterbenet. Vi pratar koordination och finmotorik av den högre skolan.

Förra veckan piskade jag Gösta på våning ett och nästa vecka ska jag ta Rexen nerför Masthuggsberget. Fick dock inside-information där det ryktas att han bytt bromsbelägg fram på sin rullis och tillika lackat om varukorgen whitepearl (lite gay va?). Var köper man Pirellis slicks till rullatorn?

:tummenupp

vet inte, rex specialimporterar.
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
djupt besviken på er mina herrar (rex och abstruse). Ni va inne men vågade inte fortsätta spela, nja, rex provade men gav snabbt upp. Tar detta som att hotet gjorde verkan och att ni helt enkelt inte vågade! :arsele

jaja, lite resultat från kvällens matcher:
 

Bifogat

  • tmp.GIF
    tmp.GIF
    60.9 KB · Visningar: 42

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
mmm skrev:
djupt besviken på er mina herrar (rex och abstruse). Ni va inne men vågade inte fortsätta spela, nja, rex provade men gav snabbt upp. Tar detta som att hotet gjorde verkan och att ni helt enkelt inte vågade! :arsele

jaja, lite resultat från kvällens matcher:

Jag var tvungen att käka efter träningen. Så jag satt och krubbade pasta samt köttbullar när jag kikade på er. Sedan när jag torkat mig om munnen, gjort klart vapenvården och bytt blöjor samt precis skulle välja lag, ja då var det bara två kvar i varje lag. *suck*

Får se om det blir mer liv i luckan senare ikväll?
 

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
abstruse skrev:
Jag var tvungen att käka efter träningen. Så jag satt och krubbade pasta samt köttbullar när jag kikade på er. Sedan när jag torkat mig om munnen, gjort klart vapenvården och bytt blöjor samt precis skulle välja lag, ja då var det bara två kvar i varje lag. *suck*

Får se om det blir mer liv i luckan senare ikväll?

ursäkter, ursäkter...

Får väl vänta en vecka till och återkomma och se...
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Min gubbe snubblar hela tiden =/ Och så har jag hittat massa myror på marken på Dust2, nån borde kanske ringa Anticimex?
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Spela.. o gärna hela natten.. så slipper jag iaf smärtorna i foten.. men troligen inte i huvvet efter alla hs.. :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top