CS Ikväll!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Nisse Järnet skrev:
Både jag och abs var bäst en gång i tiden, men det var lääänge sen :tomten
Men nu verkar det som om man är för gammal och trött för sånt här :död
Får hålla mig till Fia med knuff och kanske nåt enklare kortspel i fortsättningen.... :4skrika

/Edit: Acrid var nog inte ens född då.

Precis Nisse! Folk fattar inte hur bäst vi är egentligen... :rolleyes:

Dock, ser man på bilden så framgår det ju tydligt att det var på den gamla goda tiden när farbrors internet-lina inte drabbats av snuva. I dagsläget får man ju vara glad om man är under 100 i ping... :3freak

Håhåjaja, tänk om man fick ha runt 30 i ping igen, då skulle ni få smisk på stjärten... :rolleyes: :gnissla :fyllisar
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Helt apropå ser jag att samtliga på den bilden ligger mellan 13-39 i ping. I dagsläget så är ju sanningen den att pingen blivit högre för de flesta mot SH-servern. Kanske skulle se om Tom kan trimma den, eller om burken kanske sitter på en sämre lina idag vs då?
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Acrid skrev:
Alla bara mobbar mig.... :(

Jag tror inte jag orkar mer nu..... :3freak

Helt ärligt.... :näsblod

Jo det är sant...nu försvinner jag.. :brinnerup

Hej! :rullandeu

:tomten

Skulle inte du lägga dig för en stund sedan? :kocko
 

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en sketen lägenhet :-(
Hoj
450 Cross
abstruse skrev:
Helt apropå ser jag att samtliga på den bilden ligger mellan 13-39 i ping. I dagsläget så är ju sanningen den att pingen blivit högre för de flesta mot SH-servern. Kanske skulle se om Tom kan trimma den, eller om burken kanske sitter på en sämre lina idag vs då?
När jag börja spela cs(januari) så hacka det och låste sig mest hela tiden men nu flyter det på kanon för mig kan bli nått ibland men ingen märkvärdigt, nu ser ja anndra som hackar sig fram på banan. Men inte fan går det bättre nu för att det flyter på bra, ja dör iaf typ först gämt.
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
abstruse skrev:
Jag är JÄTTEGRYM! Dock inte alltid, bara ibland. Eller ja, det händer åtminstone, jag tror det har hänt iaf. Oftast när ingen ser på, eller om det var när jag sover, *host* drömmer... :rodnar





[...ska slappa Mavve nästa gång...] :gnissla
hehe.. slappa på bara.. ser roligt ut o flyga runt som en flipperkula.. :D fast nästa gång e jag inte lika snäll då du sitter o skriver.. då ta jag fram kniven o ta en skärmdump.. :hihi

ang pingen så brukar jag alltid ligga runt 80 på sh-servern.. men ibland så flyger den iväg upp mot 300.. fattar inte varför!!
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Nisse Järnet skrev:
Både jag och abs var bäst en gång i tiden, men det var lääänge sen :tomten
Men nu verkar det som om man är för gammal och trött för sånt här :död
Får hålla mig till Fia med knuff och kanske nåt enklare kortspel i fortsättningen.... :4skrika

/Edit: Acrid var nog inte ens född då.
Hahahaha.. vilket skönt namn på servern.. så Siba använder AniTa oxå.. vilket skitprogram!!!! (nån här som jobbar på siba eller??)
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Acrid skrev:
Alla bara mobbar mig.... :(

Jag tror inte jag orkar mer nu..... :3freak

Helt ärligt.... :näsblod

Jo det är sant...nu försvinner jag.. :brinnerup

Hej! :rullandeu

:tomten



Kom vännen, låt mig göra slut på ditt lidande med min fiiiina colt.
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
gladh skrev:
Rex är du läskunnig :va
Finns en readme-fil bifogat. :hihi

gladh
Jasså.. gjorde det??.. jag bara packade upp den i cstrikemappen.. men jävla.. de e som o börja om!! tog ju fyra år o bara handla!!! men har nu börjat lägga in lite snabbknabbar.. o jävla va fort hela spelet gick nu.. man blir ju superstressad..
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
Maverick skrev:
Jasså.. gjorde det??.. jag bara packade upp den i cstrikemappen.. men jävla.. de e som o börja om!! tog ju fyra år o bara handla!!! men har nu börjat lägga in lite snabbknabbar.. o jävla va fort hela spelet gick nu.. man blir ju superstressad..

Det är nu man står med mössan i handen.
Jag testade enligt beskrivningen och int-fan hände det nåt.
Hur gjorde du :rodnar

gladh
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
gladh skrev:
Det är nu man står med mössan i handen.
Jag testade enligt beskrivningen och int-fan hände det nåt.
Hur gjorde du :rodnar

gladh


Bwahahahahhaahahahhahahahah!!!!!!!


Right back at you!!

Aja, kollade inte filen, var bara nyfiken på hur man gjorde, skall mecka med det där ikväll.

Mavve, det var förbättring alltså?
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
gladh skrev:
Det är nu man står med mössan i handen.
Jag testade enligt beskrivningen och int-fan hände det nåt.
Hur gjorde du :rodnar

gladh

Jag gjorde bara som så att jag packade upp filerna till c:/program/steam/steamapps/maverick@sporthoj.com/counterstrike/

hoppas att du fattar att du ska byta ut "maverick@sporthoj.com" till din egna mailadress som du uppgett när du installera steam.. :tungan :rofl

sen startade jag bara upp spelet som vanligt.. men var beredd på att de inte mkt som som e sig likt.. du få ställa in alla knappar igen.. alla skins ser likadana ut.. som sagt.. de känns som hela spelet går i hyperspeed.. o har man handlat genom att använda musen innan så e de riktigt svårt o handla.. fast nu lärde man ju sig handla mkt fortare.. o få man bara lite mer övning så kan man handla riktigt fort.. :D
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Maverick skrev:
t.. de känns som hela spelet går i hyperspeed.. o har man handlat genom att använda musen innan så e de riktigt svårt o handla.. fast nu lärde man ju sig handla mkt fortare.. o få man bara lite mer övning så kan man handla riktigt fort.. :D


Aha, men du, är det inte bara känsligheten som är annorlunda?
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
t-rex skrev:
Mavve, det var förbättring alltså?

Det få du avgöra själv.. men jag tror det.. den första timmen var man väl inte så nöjd.. men det börja komma lite mer nu.. ska bara komma ihåg vart man la alla snabbköpsknapparna.. hela keyboardmenyn under options e helt ändrad.. så man få som sagt ställa in en massa inställningar igen.. likså musen var ändrad.. som sagt.. de kändes o börja om från början.. dock så har jag ju inte spelat så mkt.. så för min del spelar det inte så stor roll.. men jag kan tänka mig att de känns värre för andra som kanske har spelat ett par år på samma sätt.. men sen när sjävla spelet e igång så e väl dom ända skillnaderna att alla ser likadana ut.. o att allt går mkt mkt fortare.. innan har de kännts som att man lunkat fram när man springer.. nu springer man verkligen!!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top