CS Ikväll!

Henken

Guest
De här filerna som var inblandade förut i tråden skapade mycket problem. Mörkt som fan & när jag skulle ändra gamman blev jag utkastad från spelet, fleeera gånger. Sen såg jag knappt chattexten som är den riktiga behållningen av spelet. :)

Annars var det roligt. Dock störde jag mig på det felstavade kladdkakamglass :gnissla Därför gick det dåligt...
 

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en sketen lägenhet :-(
Hoj
450 Cross
Henken skrev:
De här filerna som var inblandade förut i tråden skapade mycket problem. Mörkt som fan & när jag skulle ändra gamman blev jag utkastad från spelet, fleeera gånger. Sen såg jag knappt chattexten som är den riktiga behållningen av spelet. :)

Annars var det roligt. Dock störde jag mig på det felstavade kladdkakamglass :gnissla Därför gick det dåligt...

Jag instalera oxå den filen och det ända problem jag hade var att man inte kunde handla med musen men lärde mig rätt fort vilka knappar man skulle trycka på för olika vapen, blev dock några felköp men men. Sen som maverick sa så känns det som att gubben springer fortare. Vet inte om det blev till det bättre eller ej.
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Henken skrev:
Annars var det roligt. Dock störde jag mig på det felstavade kladdkakamglass :gnissla Därför gick det dåligt...

Mmm, smäll syster på fingrarna. Som admin borde hon föregå med gott exempel (kladdkaka är iofs gott) :rolleyes: och inte fakenicka... :6surkart
 

Henken

Guest
abstruse skrev:
Mmm, smäll syster på fingrarna. Som admin borde hon föregå med gott exempel (kladdkaka är iofs gott) :rolleyes: och inte fakenicka... :6surkart

Nu först slog det ner som en blixt från klar himmel. KladdkakaMEDglass skulle det säkert vara. Jag är inte så brajt alltid :kocko
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Henken skrev:
Nu först slog det ner som en blixt från klar himmel. KladdkakaMEDglass skulle det säkert vara. Jag är inte så brajt alltid :kocko

LMAO!

Stenad, packad, full och hög? :D
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Henken skrev:
Nu först slog det ner som en blixt från klar himmel. KladdkakaMEDglass skulle det säkert vara. Jag är inte så brajt alltid :kocko
Det blir så när man fått smaka på kniven för många gånger!! tyvärr inget o göra åt..
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
hmmmmmmm nya inst. på mus bla..... gick ju som vanligt fast sämra....

hursomhelst!!!!! förjävla kul är det!!!:tummenupp:fakta

kul kul natti //spenk vi cs
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Fint att ungarna får lära sig att veta hut emellanåt!
 

Bifogat

  • de_dust20003.JPG
    de_dust20003.JPG
    127.7 KB · Visningar: 51
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top