Fan du har ju turbo, du får inte va me!gixxy skrev::kocko
cs.ekhagen.nuNisse Järnet skrev:Fan du har ju turbo, du får inte va me!
cs.ekhagen.nu
moped
? Vi kör 1.6. Kanske skrev fel elelr nåt, kolla förstasidan! Vi är nåra stycken inne och lirar nugixxy skrev:cs.ekhagen.nu
Funkar inte
Jaaa men de e bra träning vettu! Har du linan direkt in i din burk?Maverick skrev:Jag har lyckats få sån fin ping på sista tiden.. den bästa pingen jag få mot den bästa servern förtillfället i steam ligger på 125.. o sh ligger på mellan 180-200!!!! jävligt kul o spela då!!
Maverick skrev:Jag har lyckats få sån fin ping på sista tiden.. den bästa pingen jag få mot den bästa servern förtillfället i steam ligger på 125.. o sh ligger på mellan 180-200!!!! jävligt kul o spela då!!
Prata lite i telefon...? LITE?!? I morrn tycker jag vi satsar på fetkrig kl22:00!!abstruse skrev:Vart tog alla vägen? Jag var ju bara tvungen att prata lite i telefon...
-Taskmörtar!
Nisse Järnet skrev:Jaaa men de e bra träning vettu! Har du linan direkt in i din burk?
passa dig.. min kniv e väldigt stor o glänsande nu när jag e full o go.. o den dagen den sitter i dig så ska jag sluta spela cs..abstruse skrev:Gnällspik! Så där hade jag det en lång period. Det är väl de senaste sex veckorna först som man äntligen kom ner under 100. Nu ligger man och pendlar mellan 70-110. Om ett halvår kanske man är nere på det normala och behagliga 10-40 igen...
Just ja, glömde:
-RÄTT ÅT DIG!
(Så, nu känns det mycket bättre...)
ppk skrev:blir det krig i kväll eller??
Inte jag, dock låg jag på plus mest hela tident-rex skrev:Någonstans har jag en bild på en knivning.....
abstruse skrev:Dags för lite hoolabaloo på SH-servern ikväll, eh?
t-rex skrev:Vågar du det? Vi kör på riktigt nu....
Edit: jamen det där blev väl en jävlit rolig bild.....
gladh skrev:Ujujuj vilken STOOOR knivning du gjorde
gladh
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024