CS Ikväll!

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Men snälla nån... När ett lag som nu i kväll på Aztec leder med 25 vinster mot 1 bör man ju fundera lite på lagväxlingar kanske?? När det är 2st som är riktigt bra så kan väl 1 av dem gå över till det sämre laget, eller? En sak till, awp kanske är en kul bössa om man kan hantera den, därimot är det inte så skoj att möta 3 awp och en auto sniper flera omgångar när man ligger under med 25/1. Ja jag vet att alla vapen är tillåtna men det blir inte så roliga matcher då. Men jag är inte bitter, näe då :rolleyes:

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
man få vara rätt nöjd me omgången trots att alla musknappar inte funkade.. :D men den viktigaste funkade ju.. :kulspruta

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Evil M skrev:
Men snälla nån... När ett lag som nu i kväll på Aztec leder med 25 vinster mot 1 bör man ju fundera lite på lagväxlingar kanske?? När det är 2st som är riktigt bra så kan väl 1 av dem gå över till det sämre laget, eller? En sak till, awp kanske är en kul bössa om man kan hantera den, därimot är det inte så skoj att möta 3 awp och en auto sniper flera omgångar när man ligger under med 25/1. Ja jag vet att alla vapen är tillåtna men det blir inte så roliga matcher då. Men jag är inte bitter, näe då :rolleyes:

Håller med om lagen där. Men däremot awp får man ju lära sig att akta sig för, tycker jag för den finns ju som sagt i spelet som du sa, då är den ju tillåten tycker jag iaf. :rolleyes:

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Evil M skrev:
Håller med.. men de e kul o vara i de vinnande laget.. :D sen e awpn/auton jävligt tråkiga.. jag körde me akn hela kvällen..

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
på vissa servers så e de ju nån typ av autoväxling av lagen när något av lagen e för bra.. det vore kanske något för sh-servern..

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
nomolas skrev:
Håller med om lagen där. Men däremot awp får man ju lära sig att akta sig för, tycker jag för den finns ju som sagt i spelet som du sa, då är den ju tillåten tycker jag iaf. :rolleyes:
Ska man akta sig för 3 awp´er så får jag ju sitta och trycka i nått hörn om man äns är säker där.. Det jag mena var att när ett lag som i kväll leder så stort har flera awp´er så man inte hinner se motståndaren och en match tar slut på 20sek så kanske man kan ge upp en stund med awp/autosniper, för att kunna få lite roligare matcher.. det här med auto växling låter ju inte helt dumt men jag tycker inte nått sånt ska behövas på en server som SH servern.

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Evil M skrev:
Ska man akta sig för 3 awp´er så får jag ju sitta och trycka i nått hörn om man äns är säker där.. Det jag mena var att när ett lag som i kväll leder så stort har flera awp´er så man inte hinner se motståndaren och en match tar slut på 20sek så kanske man kan ge upp en stund med awp/autosniper, för att kunna få lite roligare matcher.. det här med auto växling låter ju inte helt dumt men jag tycker inte nått sånt ska behövas på en server som SH servern.

Men skulle lagen fixa sig, så skulle inte 3 stycken ha awp i andra laget då kommer ju en eller två bra till det laget som det går dåligt för.

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
suck...
Nisse Järnet skrev:
Gick ju rätt bra....:näsblod Tycker vi ska införa AWP-förbudet igen.
app, app, d tycker vi inte! :4skrika :7peta Men PTB kanske vore bra att införa, lite omväxling i lagen iaf. Har spelat på en server med det installerat och det funkar helt ok.

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
mmm skrev:
app, app, d tycker vi inte! :4skrika :7peta Men PTB kanske vore bra att införa, lite omväxling i lagen iaf. Har spelat på en server med det installerat och det funkar helt ok.

PTB funkar ok, men inte bra. Det borde nog gå att lösa det på frivillig väg när det handlar om ett slutet sällskap som spelar.
Är det verkligen så svårt att byta till det lag som ligger under, eller är ens egna stats det viktigaste som finns ?

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
PTB är en bra idé, under förutsättning att servern inte går under. Tar det mycket effekt? Märkligt dock att folk inte kan sköta det själva.....

Awp verkar ju vara här för att stanna. Ha det dock i åtanke, använder du Awp är du per definition en svag själ. Förvisso en själ med en hel del poäng, men ändock svag, och värd all förakt.

Micke

`-_-´
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 *Såld* Gixxer 1000 *Såld* XJ6n -10 *Såld*
Är det bara jag som tycker att "Ranking" systemet är onödigt. Tror det finns folk som är rädda om sina stats och inte byter pga det...

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Micke skrev:
Är det bara jag som tycker att "Ranking" systemet är onödigt. Tror det finns folk som är rädda om sina stats och inte byter pga det...

Ähhh, rankingen är väl kul. Men om någon tar den på så stort allvar att han inte vågar byta lag så är det ju i ärlighetens namn dags för denne någon att klippa navelsträngen och växa upp.

Det är ju ett spel ffs!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...