t-rex skrev:Vågar du det? Vi kör på riktigt nu....
Edit: jamen det där blev väl en jävlit rolig bild.....
ifrit skrev:Väldigt snygg knivning...du måste va proffs för o lyckas med nåt sådant
Evil M skrev:Men snälla nån... När ett lag som nu i kväll på Aztec leder med 25 vinster mot 1 bör man ju fundera lite på lagväxlingar kanske?? När det är 2st som är riktigt bra så kan väl 1 av dem gå över till det sämre laget, eller? En sak till, awp kanske är en kul bössa om man kan hantera den, därimot är det inte så skoj att möta 3 awp och en auto sniper flera omgångar när man ligger under med 25/1. Ja jag vet att alla vapen är tillåtna men det blir inte så roliga matcher då. Men jag är inte bitter, näe då
Håller med.. men de e kul o vara i de vinnande laget.. sen e awpn/auton jävligt tråkiga.. jag körde me akn hela kvällen..Evil M skrev:Men snälla nån... När ett lag som nu i kväll på Aztec leder med 25 vinster mot 1 bör man ju fundera lite på lagväxlingar kanske?? När det är 2st som är riktigt bra så kan väl 1 av dem gå över till det sämre laget, eller? En sak till, awp kanske är en kul bössa om man kan hantera den, därimot är det inte så skoj att möta 3 awp och en auto sniper flera omgångar när man ligger under med 25/1. Ja jag vet att alla vapen är tillåtna men det blir inte så roliga matcher då. Men jag är inte bitter, näe då
Maverick skrev:på vissa servers så e de ju nån typ av autoväxling av lagen när något av lagen e för bra.. det vore kanske något för sh-servern..
Ska man akta sig för 3 awp´er så får jag ju sitta och trycka i nått hörn om man äns är säker där.. Det jag mena var att när ett lag som i kväll leder så stort har flera awp´er så man inte hinner se motståndaren och en match tar slut på 20sek så kanske man kan ge upp en stund med awp/autosniper, för att kunna få lite roligare matcher.. det här med auto växling låter ju inte helt dumt men jag tycker inte nått sånt ska behövas på en server som SH servern.nomolas skrev:Håller med om lagen där. Men däremot awp får man ju lära sig att akta sig för, tycker jag för den finns ju som sagt i spelet som du sa, då är den ju tillåten tycker jag iaf.
Evil M skrev:Ska man akta sig för 3 awp´er så får jag ju sitta och trycka i nått hörn om man äns är säker där.. Det jag mena var att när ett lag som i kväll leder så stort har flera awp´er så man inte hinner se motståndaren och en match tar slut på 20sek så kanske man kan ge upp en stund med awp/autosniper, för att kunna få lite roligare matcher.. det här med auto växling låter ju inte helt dumt men jag tycker inte nått sånt ska behövas på en server som SH servern.
app, app, d tycker vi inte! Men PTB kanske vore bra att införa, lite omväxling i lagen iaf. Har spelat på en server med det installerat och det funkar helt ok.Nisse Järnet skrev:Gick ju rätt bra.... Tycker vi ska införa AWP-förbudet igen.
mmm skrev:app, app, d tycker vi inte! Men PTB kanske vore bra att införa, lite omväxling i lagen iaf. Har spelat på en server med det installerat och det funkar helt ok.
Micke skrev:Är det bara jag som tycker att "Ranking" systemet är onödigt. Tror det finns folk som är rädda om sina stats och inte byter pga det...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|