CS Ikväll!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Nyss kommit hem från träningen och inte en käft på SH-servern. Var det inte sagt att det skulle bli lir kl 22? :6surkart

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
abstruse skrev:
Nyss kommit hem från träningen och inte en käft på SH-servern. Var det inte sagt att det skulle bli lir kl 22? :6surkart

*host*

Mitt Steam som ballat ur, det var visst sju fjantar där inne... :rodnar

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Henken skrev:
HS är fegt så jag var sportslig till skillnda mot dig som genast AK:ade mig som bara hade en stackars kniv.
Jo.. mitt favvo vapen som CT e ju just AK:n.. (speci då jag hade en mavvebösse i handen) kan ju säga dig att mitt favvo vapen i hela cs e MAVERICK bössan oavsätt T el CT.. SOPA :D

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Hmmmm tror bestämt att min mus jäkel håller på å ge upp, det har börjat strula nu dom senaste dagarna. Den typ fastnar så som en kulmus kan göra när det är skit på rullarna men min är optisk, jag har precis bytt musmatta till en likadan som jag har haft över ett år så den är det inge fel på men men. Något tipps på vad man kan köpa som är bra och inte kostar hela månadslönen?

Annars var det kul..

Last edited:

gixxy

JoKer
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
gixxer 750r-98
Evil M skrev:
Hmmmm tror bestämt att min mus jäkel håller på å ge upp, det har börjat strula nu dom senaste dagarna. Den typ fastnar så som en kulmus kan göra när det är skit på rullarna men min är optisk, jag har precis bytt musmatta till en likadan som jag har haft över ett år så den är det inge fel på men men. Något tipps på vad man kan köpa som är bra och inte kostar hela månadslönen?

Annars var det kul..
Intellimouse 3,0 det e den bästa musen för game!!!!!!!!Microsoft :yoparty

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gixxy skrev:
Ok men hur vet ja det om ja inte får gå in och lira :confused:Det funkade tack :tungan :tungan
Nickname:JoKer :confused:

Du ska spela under ditt sporthojs-alias, annars kickar vi dig längre än du kan räkna till i meter... ;)

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Evil M skrev:

Annars var det kul..

Kolla så linsen inte är skitig. Testa att uppgradera/installera om drivisarna. Har du en MS-mus så är det ofta långa garantitider, byt om du har kvar garantin och du kan härleda felet till hårdvarufel. Det bästa är ju om en polare har en likadan så kan du ju se om det är musen som är felet eller om det är något annat.

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Jag har alltid lirat med en halvtskig optisk mus, man vänjer sig :) hehe
Rör jag den liiite för fort får gubben krupp och kikar upp i taket/ner i golvet! Verkligen kul :p
Måste tjacka en som klarar av lite snabbare rörelser!

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Min mus är förmodligen den billigaset optiska mus man kan få(följde med datorn) Har typ samma prob som Nisse fast min gubbe fastnar/står still istället för att kolla in fåglarna/myrorna. Det finns nog inga drivisar till denna mus, jag plugga bara in den å musa på :) det är som sagt nu i dagarna den börjat strula sen funkar inte scroll hjulet som det ska heller. Ja får helt enkelt åka runt å testa en massa musar i helgen :tungan så får ja se vad det blir, måste ju passa handen någelunda bra iaf :tungan

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Evil M skrev:
Min mus är förmodligen den billigaset optiska mus man kan få(följde med datorn) Har typ samma prob som Nisse fast min gubbe fastnar/står still istället för att kolla in fåglarna/myrorna. Det finns nog inga drivisar till denna mus, jag plugga bara in den å musa på :) det är som sagt nu i dagarna den börjat strula sen funkar inte scroll hjulet som det ska heller. Ja får helt enkelt åka runt å testa en massa musar i helgen :tungan så får ja se vad det blir, måste ju passa handen någelunda bra iaf :tungan
Så blir min också ibland!! Att gubben bara tittar åt samma håll och rycker lite!
Min mus är också av följa-med-datorn -typen, jag är iof nöjd med den annars.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept