Nisse Järnet
pschyy =D
NU blir det lir! Jag och MikkE inne!
Padde skrev:Det skulle du ju inte sagt
abstruse skrev:Nyss kommit hem från träningen och inte en käft på SH-servern. Var det inte sagt att det skulle bli lir kl 22?
Jo.. mitt favvo vapen som CT e ju just AK:n.. (speci då jag hade en mavvebösse i handen) kan ju säga dig att mitt favvo vapen i hela cs e MAVERICK bössan oavsätt T el CT.. SOPAHenken skrev:HS är fegt så jag var sportslig till skillnda mot dig som genast AK:ade mig som bara hade en stackars kniv.
Vad e det för lösen på cs-serven??Nisse Järnet skrev:NU blir det lir! Jag och MikkE inne!
mopedgixxy skrev:Vad e det för lösen på cs-serven??
Mch
//gixxy
Nisse Järnet skrev:Tack för en trevlig kväll! Gick ju fan bra för mig för en gångs skull!
Ok men hur vet ja det om ja inte får gå in och lira Det funkade tackNisse Järnet skrev:moped
Men du får bara gå in om du e sämre än mig
Intellimouse 3,0 det e den bästa musen för game!!!!!!!!MicrosoftEvil M skrev:Hmmmm tror bestämt att min mus jäkel håller på å ge upp, det har börjat strula nu dom senaste dagarna. Den typ fastnar så som en kulmus kan göra när det är skit på rullarna men min är optisk, jag har precis bytt musmatta till en likadan som jag har haft över ett år så den är det inge fel på men men. Något tipps på vad man kan köpa som är bra och inte kostar hela månadslönen?
Annars var det kul..
gixxy skrev:Ok men hur vet ja det om ja inte får gå in och lira Det funkade tack
Nickname:JoKer
Evil M skrev:Hmmmm tror bestämt att min mus jäkel håller på å ge upp, det har börjat strula nu dom senaste dagarna. Den typ fastnar så som en kulmus kan göra när det är skit på rullarna men min är optisk, jag har precis bytt musmatta till en likadan som jag har haft över ett år så den är det inge fel på men men. Något tipps på vad man kan köpa som är bra och inte kostar hela månadslönen?
Annars var det kul..
Så blir min också ibland!! Att gubben bara tittar åt samma håll och rycker lite!Evil M skrev:Min mus är förmodligen den billigaset optiska mus man kan få(följde med datorn) Har typ samma prob som Nisse fast min gubbe fastnar/står still istället för att kolla in fåglarna/myrorna. Det finns nog inga drivisar till denna mus, jag plugga bara in den å musa på det är som sagt nu i dagarna den börjat strula sen funkar inte scroll hjulet som det ska heller. Ja får helt enkelt åka runt å testa en massa musar i helgen så får ja se vad det blir, måste ju passa handen någelunda bra iaf
Fan lever du? Det var ett tag sen. Hade jag inte jobbat så kunde vi ha lirat lite..Applo skrev:Ingen som vill lira nu??
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|