Nu ska du inte vara spydigabstruse skrev:
gixxy skrev:Vadå får man inte hoppa in om man hinner lr måste man anmäla sig i god tid lr???
Ok då ska ja inte hinna??Då får ja vara med då lr??t-rex skrev:Nä hinner man får man inte vara med.
Anmälningar tas emot fram till 20.00 på
www.hoppaförsataninogejmakl22.00utansnack.com
t-rex skrev:Nä hinner man får man inte vara med.
Anmälningar tas emot fram till 20.00 på
www.hoppaförsataninogejmakl22.00utansnack.com
abstruse skrev:Men, du, länken fuuuuunkar ju inte!
gixxy skrev:Ok då ska ja inte hinna??Då får ja vara med då lr??
Hinner du inte får du inte vara med men hinner du missa speltiden finns en chans att du hade hunnit om du lagt manken till, och då är du redan på listan under "latmask" vilket gör att du inte hinner ta bort dig därifrån eftersom du är lat och med på listan, alltså får du inte vara med då de på listan inte hinner.
Edit: stvjelalew
Humm måste vara dom två andra jag har screenshoot på då..abstruse skrev:Kanonkul ikväll! Det var två matcher som var riktigt dåliga, resten var helt ok. Jag har en massa screenshots där jag och Gammel-Rexen toppar listorna, kan skrivas ut och ramas in till de som vill ha...
Henken skrev:Hur tar man flera? Trycker på "Print Screen" men det blir väl bara en i taget så att säga...
2 vadå? Jag kollar in i kväll antar jag, så där runt 22 tident-rex skrev:Binda en knapp. Tror F5 är bindat default.
Fö är det 2 som gäller idag? Ingen west wing att skylla på...
Hmmm vad menar du med länken till den ridande bananen? Jag har haft den som avatar en vecka nu ungefär om du missat det.MikkE skrev:
Evil M skrev:Ingen som vågar in i kväll? Jag var ju spel sugen.
Tänkte ta o testa lite cs ikväll, 14/15 slots... såfort jag connectar blir jag kickad, varför köra med en slot som exempted?abstruse skrev:Kommer snart!
När det är fullt med folk(14st) så stor det alltid 14/15. Jag har varit ute för det ett par ggr. Bara att vänta på att någon går ur sen får man hugga snabbt som faen.Spiken skrev:Tänkte ta o testa lite cs ikväll, 14/15 slots... såfort jag connectar blir jag kickad, varför köra med en slot som exempted?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|