CS Ikväll!

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Hallå hallå...är det lätt och simpelt att ladda ner 1.6 och ha kvar sin gamla 1.5?

Kör ju mest 1.5, men det vore kul att lira med de gamla sporthojarna igen, var ju ett tag sedan ist.

/SSB

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
SSB skrev:
Hallå hallå...är det lätt och simpelt att ladda ner 1.6 och ha kvar sin gamla 1.5?

Kör ju mest 1.5, men det vore kul att lira med de gamla sporthojarna igen, var ju ett tag sedan ist.

/SSB

Yep, du kan köra både och. Installation sker i annan katalog.

MikkE

Guest
Evil M skrev:
Hmmm vad menar du med länken till den ridande bananen? Jag har haft den som avatar en vecka nu ungefär om du missat det.
jaja.. jag har var inteSÅÅÅ aktiv förra veckan, jobbade ju bara :huvet

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
SSB skrev:

/SSB
Var uppmärksam bara, du får välja hur du vill ha det under installationens gång. Läs innan trycker på ja :)
Blir nåt ikväll?

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
t-rex skrev:
Deeeet känner jag igen!
Jo.. man fick ju smaka på ett gäng blykulor från dig igår.. visst du la av o skjuta i typ två sek.. sen fick man ett par skott i ryggen igen.. :fyllisar :D

Henken: jo då.. men de var ett ganska kass skämt.. precis som du i cs.. :tungan :D

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Duktigt mkt jackpott på lotto man har ibland.. har tänkt på det på senare tid.. ibland så springer man runt o skjuter lite.. o så få man se en "massa" HS dyka upp i högerhörnet.. e de bara jag som känner så.. eller e de fler som brukar få ett par gratis kills utan eg fatta vad de var ni träffade.. alltså.. att man träffar nån som eg inte siktade på.. kanske bara jag som e kass..

spelar det nån roll hur högt man har sensen inställd på musen i windows?? tycker jag vill sänka sensen mer.. men kör nu på 1.0... går det o sänka mer efter det i cs??

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Duktigt mkt jackpott på lotto man har ibland.. har tänkt på det på senare tid.. ibland så springer man runt o skjuter lite.. o så få man se en "massa" HS dyka upp i högerhörnet.. e de bara jag som känner så.. eller e de fler som brukar få ett par gratis kills utan eg fatta vad de var ni träffade.. alltså.. att man träffar nån som eg inte siktade på.. kanske bara jag som e kass..
det är du som är kass :D nedå men lotto det har alla ibland så är det bara, men det sägs ju att skillade lirare har mycke tur ibland. :)

spelar det nån roll hur högt man har sensen inställd på musen i windows?? tycker jag vill sänka sensen mer.. men kör nu på 1.0... går det o sänka mer efter det i cs??
1.0 :skrämd hur???? det går inte å lira då :tungan, jag kör själv på 4 fast jag har iofs mousefix instalerat så man kan säga att min sens egentligen är ca 2.0, du kan sänka sensen i windows om du vill, då blire mindre sens i cs också men det blir segare att surfa.

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
nomolas skrev:
det är du som är kass :D nedå men lotto det har alla ibland så är det bara, men det sägs ju att skillade lirare har mycke tur ibland. :)

1.0 :skrämd hur???? det går inte å lira då :tungan, jag kör själv på 4 fast jag har iofs mousefix instalerat så man kan säga att min sens egentligen är ca 2.0, du kan sänka sensen i windows om du vill, då blire mindre sens i cs också men det blir segare att surfa.
Vet att jag e lite kass.. tänker väldigt lite o mkt fel ibland.. men man lär sig.. :D

Humm nee.. vill nog inte har musen slöare i windows eg.. hur funkar de där mousefix då??

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Nisse Järnet skrev:
Skriv 0.5 eller nåt då?
Kan man ändra sensen genom o skriva något i konsolen?? jag har bara ändrat genom att dra den där listen under options.. eller menar du att man kan skriva i den där rutan som finns under options??

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Maverick skrev:
Kan man ändra sensen genom o skriva något i konsolen?? jag har bara ändrat genom att dra den där listen under options.. eller menar du att man kan skriva i den där rutan som finns under options??

ja man kan ändra i consoeln du skriver "sensitivity 1" men du kan inte ha under 1 i sens. Mousefix är en lite finurlig grejj som gör sensen slöare ut med sidorna men i mitten så är den ganska hög. Men mousefixen är inte bara inne i cs så det bli ute i windows också, och vad jag vet så kan man inte få bort den från datorn när man väll instalerat den (om du inte formaterar dvs).

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept