CS Ikväll!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
K-räx: Låter som vi gubbar får skaffa en parlör eller nå't... :rolleyes:

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
abstruse skrev:
K-räx: Låter som vi gubbar får skaffa en parlör eller nå't... :rolleyes:

Jag skall helt enkelt ragga upp en liten 80-talist i morgon. I forskningssyfte då, naturligtvis.

Annars kanske man kan titta lite på ztv?

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
t-rex skrev:
Annars kanske man kan titta lite på ztv?

Sant, men de pratar ju så fort och så måste man ha tolk med sig i soffan. Iofs, man kan ju spela in det på band och titta på det så man kan pausa och spola tillbaks etc.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
abstruse skrev:
Sant, men de pratar ju så fort och så måste man ha tolk med sig i soffan. Iofs, man kan ju spela in det på band och titta på det så man kan pausa och spola tillbaks etc.

Mmm, tänkte inte på det....... Kanske skall snacka med lillbrorsan, han borde väl kunna sätta ihop nåt med de vanligaste fraserna.... Tar du samma sak med lillsyrran så kanske vi får nåt vi kan arbeta med?

Jaja, morgondagens problem!

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
abstruse skrev:

HEHE, ni e fan inte kloka ;)

Ni tycker inte att ni överdriver lite nu va? :D

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
t-rex skrev:
Mmm, tänkte inte på det....... Kanske skall snacka med lillbrorsan, han borde väl kunna sätta ihop nåt med de vanligaste fraserna.... Tar du samma sak med lillsyrran så kanske vi får nåt vi kan arbeta med?

Schyrre! Deal! Tja då!

The Doctor

Äter Eldorado!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
zxr 750 -92
Nje det är det här jag menar. När jag börjar komma igång ska alla gå och sova.

Bifogat

• cs1.jpg
    cs1.jpg
    46.4 KB · Visningar: 383

LasseB

_________
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TRX 850
t-rex skrev:
Jag tycker vi skall köra en mapcycle med bara aztec :D

Aztec må vara en bra bana men jag har fått psykiska problem :crash med den och inte någon gång så hamnar man ens i närheten av att spela någerlunda ok. Kan man säga att Aztec rockar phat not hajja?

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
LasseB skrev:
Aztec må vara en bra bana men jag har fått psykiska problem :crash med den och inte någon gång så hamnar man ens i närheten av att spela någerlunda ok. Kan man säga att Aztec rockar phat not hajja?

Jag vet faktiskt inte. Det låter grammatiskt korrekt, men va fan......... Ähhh, fråga acrid, hon har koll.

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
YaZ skrev:

Gillar min latency på sjuhundramycket. Man skulle kunna tro att jag spelade med ett 9600 modem. Comhem suger med jämna mellanrum.
Förresten fick man jus itta och vänta i en dryg halvtimme innan man fick plats på servern i går. Är det solidariskt :rolleyes:
Kul var det i allafall.

gladh

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
LasseB skrev:

Psykiska problem...det låter nästan som om Lasse behöver rehabilitering :crash :D

Å nej man kan inte säga så... :rolleyes: Däremot går det säkerligen bra med: Aztec suuuger phat å om dyy inte hajjar så akta så ja iiinte börja snacka schiiit om diiin morsa! (Har glömt av url till den där fjortisspråkomvandlingssidan.) :confused:

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
gladh skrev:
Gillar min latency på sjuhundramycket. Man skulle kunna tro att jag spelade med ett 9600 modem. Comhem suger med jämna mellanrum.
Förresten fick man jus itta och vänta i en dryg halvtimme innan man fick plats på servern i går. Är det solidariskt :rolleyes:
Kul var det i allafall.

gladh

Du ligger i lä grabben! Har sett pings på 2000 :skrämd

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Nisse Järnet skrev:
Jag har haft drygt 3400 :p Och lirat på en dator med 2fps

Låter som om du förmodligen ägde phett, rulade, va king eller nått på den utrustningen :D
(Men jag sköt ju mitt i huvudet på 3m håll. Nope han gick bak ryggen på dig och vi andra dog av uttråkning)

gladh

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...