The Doctor skrev:Dålig förlorare antagligen.
HAHA kolla vem som snackar om dålig förlorare reconnectar fjorton gånger på 5 min..
The Doctor skrev:Dålig förlorare antagligen.
Tjoffe skrev:HAHA kolla vem som snackar om dålig förlorare reconnectar fjorton gånger på 5 min..
Ja kommer nog in lite senare än 22 Du va ju grym Ben!Ben skrev:Nån med på cs runt 22.00 ikväll?
Tjoffe skrev:HAHA kolla vem som snackar om dålig förlorare reconnectar fjorton gånger på 5 min..
Eller såhärSkorvKalle skrev:De e såhär de ska se ut efter en kvart va??
Nisse Järnet skrev:
"Fuskbugg Robert!" -Citat av CS-Krigarenabstruse skrev:Bug...
The Doctor skrev:I mitt fall handlar det inte om att jag är en dålig förlorare, utan om min cs-idiologi. Jag tror nämligen att det finsn en slumpgenerator inbyggd i cs. Den gör så att när man går in och spelar kan man antingen bli en hs-mästare skjuter ungefär 90% hs, eller bli en stackare som skjuter hs ungefär 0% av gångerna. Genom att starta om cs låter man altså slumpgeneratorn lotta ut ett nytt procenttal åt en. Det här har ingenting med att jag är en dålig förlorare att göra utan mer om att jag ska trivas som människa.
Menar du maxfps 100 eller nåt sånt?WaZZe skrev:vad skriver man i cs för att låsa upp fps:en?? Jag har gjort det förut nångång men kommer inte ihåg va man skrev.
abstruse skrev:Ärligt talat Doc, det där måste vara årets sämsta ursäkt för att inte vilja få dåliga stats...
abstruse skrev:Vad skriver man i konsollen för att tvinga fram spectator mode?
Jidetoft skrev:Vad menas med fps?
Efter lite hjälv av Ac så fick jag fram lite roliga siffror nere i höger hörn... ("net_graph 3" i konsolen)
Vad är bra och vad är dåligt? Min fps pendalde mellan 9 och 20. Är det bra eller dåligt och vad betyder det??
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|