CS Ikväll!

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
De e såhär de ska se ut efter en kvart va?? :D

Bifogat

• csaeg.jpg
    csaeg.jpg
    37.3 KB · Visningar: 195

The Doctor

Äter Eldorado!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
zxr 750 -92
Tjoffe skrev:
HAHA kolla vem som snackar om dålig förlorare reconnectar fjorton gånger på 5 min.. ;) ;)

I mitt fall handlar det inte om att jag är en dålig förlorare, utan om min cs-idiologi. Jag tror nämligen att det finsn en slumpgenerator inbyggd i cs. Den gör så att när man går in och spelar kan man antingen bli en hs-mästare skjuter ungefär 90% hs, eller bli en stackare som skjuter hs ungefär 0% av gångerna. Genom att starta om cs låter man altså slumpgeneratorn lotta ut ett nytt procenttal åt en. Det här har ingenting med att jag är en dålig förlorare att göra utan mer om att jag ska trivas som människa.
:fakta :hej :crash :öl :eek: :D

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Ärligt talat Doc, det där måste vara årets sämsta ursäkt för att inte vilja få dåliga stats... :rolleyes:

gasolmannen

Nytt nick - gasolis
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1100R...utan vatten!!
The Doctor skrev:
I mitt fall handlar det inte om att jag är en dålig förlorare, utan om min cs-idiologi. Jag tror nämligen att det finsn en slumpgenerator inbyggd i cs. Den gör så att när man går in och spelar kan man antingen bli en hs-mästare skjuter ungefär 90% hs, eller bli en stackare som skjuter hs ungefär 0% av gångerna. Genom att starta om cs låter man altså slumpgeneratorn lotta ut ett nytt procenttal åt en. Det här har ingenting med att jag är en dålig förlorare att göra utan mer om att jag ska trivas som människa.
:fakta :hej :crash :öl :eek: :D

Nja, iofs funderar man ibland på varför det ena gången går skitdåligt(oftast) medan andra gången fragsen bara ramlar in, men att det skulle finnas nån form av slumpgenerator ställer jag mig jäkligt tveksam till.

Man är inte bättre än statsen visar :fakta

WaZZe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525exc-06 mutard och en URretta samt R1 kråssplejn
vad skriver man i cs för att låsa upp fps:en?? Jag har gjort det förut nångång men kommer inte ihåg va man skrev.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Vad skriver man i konsollen för att tvinga fram spectator mode?

The Doctor

Äter Eldorado!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
zxr 750 -92
abstruse skrev:
Ärligt talat Doc, det där måste vara årets sämsta ursäkt för att inte vilja få dåliga stats... :rolleyes:

:rolleyes:

Men ärligt talat spelar jag ju inte för att få bra stats utan för att det är sköj.

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
Vad menas med fps?

Efter lite hjälv av Ac så fick jag fram lite roliga siffror nere i höger hörn... ("net_graph 3" i konsolen)
Vad är bra och vad är dåligt? Min fps pendalde mellan 9 och 20. Är det bra eller dåligt och vad betyder det??

The Doctor

Äter Eldorado!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
zxr 750 -92
Jidetoft skrev:
Vad menas med fps?

Efter lite hjälv av Ac så fick jag fram lite roliga siffror nere i höger hörn... ("net_graph 3" i konsolen)
Vad är bra och vad är dåligt? Min fps pendalde mellan 9 och 20. Är det bra eller dåligt och vad betyder det??

Det är ganska dålig fps. Man ska ligga på 100 hela tiden för bästa cs spelande. Någon med bättre kunskaper och pedagogiska egenskaper får förklara vad fps betyder och innebär.
Jag ska gå och :öl .

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...