Nisse Järnet
pschyy =D
Haha neeeej men vafan, mecka lite me hojen eller nåt istBlueDevil skrev:kom in på servern ja väntar
Haha neeeej men vafan, mecka lite me hojen eller nåt istBlueDevil skrev:kom in på servern ja väntar
you mother of God!!! pekar på mig.. hmm iofs santNisse Järnet skrev:Jag e nöt! Och, och han me! *pekar på MikkE* Nån som är på nu?
Nisse Järnet skrev:Haha neeeej men vafan, mecka lite me hojen eller nåt ist
å då e du en kokosnöt då ellerabstruse skrev:Nötter är ni allihop!
Rätt åt digBlueDevil skrev:Men har inge att spela mot
Haha jag är en pistagenöt! Hmm eller vänta nu, jag är ju förfan en mungböna!MikkE skrev:å då e du en kokosnöt då eller
Hahaha jaa, vi är dumma i huvet (Iaf jag) Kommer också sen...nån gång.....kanske..om det är många dåliga inneBlueDevil skrev:haha... hmm okey..
HAHAHA!!!!Nisse Järnet skrev:Haha jag är en pistagenöt! Hmm eller vänta nu, jag är ju förfan en mungböna!
klart vi ska lira ikväll. men inte nu, väntar tilla alla andra vaknarNisse Järnet skrev:Hahaha jaa, vi är dumma i huvet (Iaf jag) Kommer också sen...nån gång.....kanske..om det är många dåliga inne
MikkE vill! In MikkE!!BlueDevil skrev:non i allefall.. ja e inne nu
sluta putta på mig... jag måste samla lite energy för att kunna köra någolunda.. typNisse Järnet skrev:MikkE vill! In MikkE!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|