CS Ikväll!

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
jaha....ikväll var troligtvis den tråkigaste kvällen totalt på sh, tyvärr känns det väl som att det inträffat lite väl många gånger för att enbart ses som en isolerad händelse. Att man inte kan trycka på autojoin när man väljer lag, att lagen blir totalt ojämna. Men men, så funkar det väl. Dock är det lite intressant att se hur lagen fortsätter att vara ojämna, har varken screen eller något speciellt minne, men det var väl ungefär 10-1 mer än en gång.
Märk väl att jag inte anklagar någon speciell eller säger att jag gör rätt hela tiden, tycker bara att det är trist att det blivit såhär.

Aja, med detta i bakhuvudet så är det tyvärr så att jag lämnar denna server för ett tag, kikar väl in nån gång i mellanåt för att titta till er men blir inget reguljärt spel direkt.
Har vart kul att spela med er, speciellt det "gamla" gardet!

GL & HF over and out mmm
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Tycker det där med att byta lag ligger mest hos dom duktiga än hos oss dåliga. Blir ju lixom ingen skillnad om jag hoppar över :) Trist att du lämnar oss :(
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
mmm skrev:
jaha....ikväll var troligtvis den tråkigaste kvällen totalt på sh,
*snyftvals bortklippt*

Har vart kul att spela med er, speciellt det "gamla" gardet!

GL & HF over and out mmm

Håller till viss del med dig, men nu ska du inte vara kymig bara för att du spelade dåligt och andra spelade bättre. :arsele :D ;)
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Nisse Järnet skrev:
Tycker det där med att byta lag ligger mest hos dom duktiga än hos oss dåliga

Dagens sanning Nisse, dagens sanning.

Tycker inte att vi som admins ska behöva tjata om detta, majoriteten på SH-servern är ju vuxna människor.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
mmm skrev:
jaha....bla bla bla

Thihi, det går dåligt en kväll (funkade inte det där hs-scriptet vi snackade om?) åsso börjar han gnälla...

Aja, han har dock sina poänger. Det ÄR trist att spela när det blir 10-1. Jag är alltid med i 1 laget, undrar varför. MEN igår försöktes det faktiskt bytas, Tjoffe nämnd och resten glömda. Inte heller uratade det till AWP-ställningskrig. Bra där!

Dock, jag känner att sommaruppehållet närmar sig med stormsteg. Jag kommer att titta in lite mer sporadiskt i fortsättningen, inte för att jag hatar er utan för att jag vill bli "hungrig" till vintern igen.

Sedan är det fortfarande så att varje helg innan lön är det informella LAN i Ytterby utanför kungälv. CS, grill, öl i en villa, brukar vara runt 15-20 pers. Är det någon som är nyfiken kan ni slå mig en signal. Eller ett PM. Eller nåt.

Över och ut.
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
t-rex skrev:
Dock, jag känner att sommaruppehållet närmar sig med stormsteg. Jag kommer att titta in lite mer sporadiskt i fortsättningen, inte för att jag hatar er utan för att jag vill bli "hungrig" till vintern igen.

Jaja, skit i oss bara... :5sure
 

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en sketen lägenhet :-(
Hoj
450 Cross
abstruse skrev:
Kommer han märka någon skillnad menar du? :arsele
Va menar du med det..vavava!!!
Dom senaste kvällarna jag har spelat har det ju gått skitbra för mig, eller oxå inte. Jag hade tänkt sitta och träna hela dagen idag eftersom jag har varit sjuk idag men jagh sov halva dan sen vet jag inte riktigt vad jag gjort.

Mat nu vet jag iaf :)
 
Last edited:

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Haha nu ska ni inte va dumma mot mig! Då kanske ja också lämnar servern, verkar ju vara inne att göra det nu :rolleyes:

IN NU FÖR FAN!
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Nisse Järnet skrev:
Haha nu ska ni inte va dumma mot mig! Då kanske ja också lämnar servern, verkar ju vara inne att göra det nu :rolleyes:

IN NU FÖR FAN!

Äsch! Det är bara Knoll och Tott från Götet som har lite problem med kynnet för stunden. :D

De kommer snart tillbaks. :)

Jag ska antingen koka pasta eller köpa chips :rolleyes: först, dyker upp lite senare...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top